مدافع پرسپولیس ماندنی شد/ربیع‌خواه: کالدرون شناختی از تیم ندارد که لیست خروجی بدهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
با اعلام باشگاه پرسپولیس، محسن ربیع‌خواه فصل آینده نیز در تیم فوتبال این باشگاه حضور خواهد داشت. 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن ربیع‌خواه امروز (دوشنبه) با هماهنگی مدیر تیم، در باشگاه حضور پیدا کرد. وی در جریان این حضور با ایرج عرب دیدار داشت و درباره شرایط قراردادی خود با وی گفت‌وگو کرد.

 

محسن ربیع‌خواه تحت قرارداد با باشگاه است و برای فصل آینده نیز در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.

 

ربیع‌خواه: کالدرون شناختی از تیم ندارد که لیست خروجی بدهد/ امسال هم در پرسپولیس هستم

 

محسن ربیع‌خواه، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون تازه در تمرینات تیم شرکت کرده و هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد که بخواهد لیست خروجی بدهد.

 

به گزارش تسنیم، محسن ربیع‌خواه پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و دیدار با مدیرعامل این باشگاه، گفت: صحبت‌های خوبی درباره تعامل با باشگاه با آقای عرب داشتم. 

 

وی در واکنش به صحبت‌هایی که درباره لیست خروجی پرسپولیس مطرح شده و شایعاتی که مبنی بر حضورش در این لیست به میان آمده است، خاطر نشان کرد: اصلاً این بحث‌ها مطرح نیست. من با آقای عرب صحبت‌های خوبی داشتم. کالدرون هم تازه در تمرینات تیم شرکت کرده است و هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد که بخواهد لیست خروجی بدهد. این مسائل شایعاتی است که نمی‌دانم از کجا درز پیدا می‌کند و امیدوارم هرچه زودتر تمام شود.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره کار با کالدرون تصریح کرد: تمرینات متفاوتی با آقای کالدرون داریم. او خیلی پرانرژی و با انگیزه است و به ما هم انگیزه می‌دهد. ان‌شاءالله که بتوانیم سال خوبی در کنار ایشان داشته باشیم.

 

ربیع‌خواه در پاسخ به این سؤال که طلبی از باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: من مطالباتم را از باشگاه گرفته‌ام و طلبی هم ندارم. خدا را شکر قول‌هایی که به من داده‌اند، عملی شده است.

 

وی درباره قطعی شدن حضورش در پرسپولیس گفت: خدا را شکر که امسال هم در خدمت پرسپولیس هستم.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------