مرغ کالدرون یک پا دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کالدرون

 

این روزها مسئولان باشگاه پرسپولیس و شخص ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه حسابی سرشان شلوغ است و عمده وقت‌شان را به برگزاری جلسه با بازیکنان تیم صرف می‌کنند؛ چه بازیکنانی که برای گرفتن طلب‌های فصل گذشته و چانه‌زنی برای قرارداد فصل آینده مراجعه می‌کنند و چه نفراتی که در لیست مازاد قرار دارند و برای تعیین تکلیف‌شان با مدیریت باشگاه جلسه می‌گذارند. البته دسته سومی هم هستند که به خاطر گرفتن رضایت‌نامه برای لژیونر شدن مراجعه می‌کنند که علی علیپور و علیرضا بیرانوند از آن دسته‌اند.

 

علیپور و بیرانوند هر 2 سودای لژیونر شدن دارند و باشگاه هم برای صدور رضایت‌نامه آن‌ها شرط‌های مالی نسبتا سنگینی گذاشته اما گویا الان درآمدزایی در اولویت نیست و مسئولان باشگاه برای جلوگیری از جدایی علیپور مبلغ رضایت‌نامه را تا یک میلیون دلار افزایش داده‌اند. واقعیت این است که در باشگاه پرسپولیس و بین مسئولان و گابریل کالدرون، سرمربی تیم جنگ پنهانی آغاز شده که احتمالا تیر و ترکش آن بعدها به سرخ‌ها اصابت خواهد کرد.

 

مسئولان باشگاه در امر نقل‌وانتقالات برخلاف دوران سرمربیگری برانکو در هیچ کدام از خریدها نظر کالدرون را جویا نشدند و خود دست به انتخاب و مذاکره و توافق زدند. در واقع اگر برانکو همچنان سرمربی سرخ‌ها بود بعید بود مسئولان باشگاه با شیوه فعلی در نقل‌وانتقالات حضور یابند و قطعا حرف اول و آخر را مرد کروات می‌زد و با توجه به مشکلات و اختلاف نظرهایی که برانکو با فرشاد احمدزاده و وحید امیری داشت این بازیکنان در لیست خریدش نبودند و به این زودی‌ها به پرسپولیس برنمی‌گشتند. بر اساس شنیده‌ها کالدرون از رفتار مسئولان باشگاه در امر جذب بازیکن ناراحت است و حالا که نوبت به انتخاب مهاجم رسیده می‌خواهد حداقل در این پست نظر و گزینه خودش را اعمال کند.

 

این موضوع را می‌شود در رد گزینه‌های انتخابی باشگاه برای پست مهاجم از جمله رد کردن بازیکن برزیلی و ازبک به خوبی متوجه شد. کالدرون با این‌که زمان را برای جذب مهاجم و هماهنگی او با تیم از دست می‌دهد اما ترجیحش این است که حرف خودش را به کرسی بنشاند و گزینه خودش را به پرسپولیس بیاورد. بعد از این‌که حضور مهاجم بوسنیایی شاغل در لیگ صربستان در پرسپولیس منتفی شده کالدرون یک مهاجم آرژانتینی به باشگاه معرفی کرده که فعلا باشگاه اقدامی برای جذب او نکرده. حتی اگر بازیکن آرژانتینی هم مورد اقبال باشگاه نباشد کالدرون می‌خواهد یک مهاجم دیگر پیشنهاد دهد و آنقدر این کار را تکرار کند تا سرانجام باشگاه او را جذب کند!

 

 

 خراسان  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------