حمله قائم مقام سابق استقلال به خطیر: اگر نبودی شفر قهرمان می‌شد/پدر استقلال را در آوردی آقای خطیر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
قائم مقام سابق استقلال نسبت به صحبت های علی خطیر واکنش نشان داد و پاسخ ادعاهای او را داد. 

به گزارش ایلنا علی نظری قائم مقام سابق استقلال در خصوص حمله خطیر معاون سابق این باشگاه به وی اظهار داشت: کارنامه من برای همه مشخص است همه می‌دانند که ما چه خدمات ارزشمندی را برای باشگاه انجام داده‌ایم.

 

وی درباره اینکه معاون سابق استقلال اعلام کرده ورزشگاه مرغوبکار را 20 ساله اجاره داده‌اند تصریح کرد: زمانی که ما مرغوبار را آباد کردیم خطیر بچه بود ما می‌دانیم چه کسانی به وی خط داده‌اند به زودی به آ‌نها هم خواهیم رسید.

 

نظری ادامه داد: من یک سوال دارم تمام بازیکنان خارجی که ایشان با آنان قرارداد بست مثل پاتوسی، ایسما، گرو و نیومایر همگی با پول 10 مییاردی با استقلال تسویه کردند اما منشا که از طریق خطیر به استقلال نیامده بود هنوز دنبال پولش است. باز خدا پدر افتخاری را بیامرزد که بندی در قرارداد تیام گذاشت که 400 هزار دلار گیر این باشگاه آمد.

 

قائم مقام سابق استقثلال خاطرنشان کرد: ایشان گفته پرونده من سیاه است اگر من مشکلی داشتم چرا در این 20 سال نهادهای نظارتی با من برخورد نکردند. ایشان برود از حسابداری استقلال بپرسد که من چقدر از استقلال طلب دارم و چقدر از آنها هم از جیب شخصی‌ام بوده. درست است که من قراردادها را در دفتر خودم می‌بستم ایشان هم قراردادها را در دوبی و ترکیه می‌بست و هزینه روی باشگاه می‌گذاشت اگر من شرکتم را تبلیغ می‌کردم با استقلال قرارداد داشتم پولش را می‌دادم اسناد آ‌ن هم موجود است.

 

وی افزود: امسال ما 20 سال است در فوتبال هستیم طرف دو روز است از سوئیس آمده دلسوز استقلال شده است. ایشان توسط یک نفر به استقلال وصل شد و با کارهایی که انجام داد اسمش سر زبان‌ها افتاد. به ایشان باید بگویم ما از استقلال حمایت می‌کنیم نه از امثال تویی که پدر استقلال را درآوردید. اگر خطیر نبود مطمئن باشید استقلال با شفر قهرمان می‌شد.

 

جویباری خاطرنشان کرد: ایشان یک سایت باز کرده مدام به این و آن حمله می‌کند و خودش را مطرح کند به ایشان توصیه می‌کنم با کارنامه‌اش حمله کند نه با زبانش. باز ما در کارنامه‌مان قهرمانی وجود دارد شما در این یک سال برای استقلال چه کردی فقط در کارنامه‌ات دعوا با کی‌روش، ساکت، فتحی، منزوی، حقیقی، مظلومی، مجیدی، حسینی، وریا غفوری، علی کریمی، مباشری و لیدر استقلال وجود دارد این افتخارات را باید در گینس ثبت کرد. اگر تو عملکردت خوب بود که فدراسیون تو را دو ماهه اخراج نمی‌کرد با هر سه مربی استقلال در این یک سال به چالش خورده‌ای من یک سوال از ایشان دارم چرا به استراماچونی قول داده‌ای که حاج صفی را به این تیم می‌آوری پس چرا نتوانستی با استقلال دو دفاع چپش را از دست داد و الان باید به خاطر عملکرد ضعیف شما به دنبال جذب بازیکن خارجی با هزینه‌های گزاف در این پست باشد.

 

نظری ادامه داد: من از ایشان یک سوال دارم می‌شود بگویی زمان مدیریت دکتر قریب چند سالت بود اما من یک نکته‌ای را به هواداران استقلال بگویم و آن هم این است که تو به تمرین استقلال آمدی برای پایه‌ها تست دادی من قائم مقام استقلال بودم و بهرام امیری مدیر آکادمی ایشان شما را خط زد و از آن موقع هنوز کینه داری.

 

قائم مقام سابق استقلال در پایان گفت: کل سابقه ایشان در فوتبال شش ماه است اما با دعواهایی که انجام داده 20 سال رزومه جمع کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------