وضعیت نامشخص چهار فوتبالیست«مهم»/شانس استقلال کمتر از سه تیم دیگر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبالیست
نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر درحالی در روزهای پایانی هفته جاری کلید خواهد خورد که هنوز تکلیف چهار بازیکن پیشن استقلال برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش مهر، چهار بازیکن سابق استقلال که می‌توان از آنها با عنوان نفرات مهم نقل و انتقالات یاد کرد، در فاصله کمتر از سه روز مانده به آغاز فصل جدید هنوز تیمی را برای حضور در آن انتخاب و معرفی نکرده‌اند.

 

امید ابراهیمی، امید نورافکن و کاوه رضایی که در قطر و بلژیک حضور دارند، موقعیت‌های مستحکمی در تیم‌های خود ندارند و به احتمال قریب به یقین باید در تیم‌های دیگری بازی کنند. همچنین روزبه چشمی نیز هنوز تیم فصل بعدی اش را مشخص نکرده است. 

 

امید ابراهیمی

جدایی ابراهیمی از الاهلی قطعی است و با این که گفته می‌شود او دارای یک پیشنهاد جدی دیگر از لیگ قطر است، اما باید بازگشتش به لیگ برتر را هم جدی گرفت. در حالی که استقلالی‌ها انتظار داشتند در صورت بازگشت ابراهیمی به فوتبال ایران، استقلال مشتری دوباره وی باشد، اما حضور سه هافبک دفاعی با کیفیت در این تیم و تعدد سلیقه برای بازگشت ابراهیمی، شانس او را برای بر تن کردن دوباره پیراهن آبی به حداقل رسانده تا دیگر تیم‌هایی که توان به خدمت گرفتن این هافبک ملی پوش را دارند با یکدیگر رقابت کنند.

 

کاوه رضایی

کاوه رضایی دیگر لژیونر فوتبال کشورمان است که او هم در تیم بلژیکی‌اش موقعیت مستحکمی ندارد و امکان بازگشتش به لیگ ایران وجود دارد. آخرین تیم ایرانی که رضایی در آن بازی کرد، استقلال بود که هواداران این تیم هم خاطرات شیرینی از یک فصل حضور او در تیم شان دارند. اما اگر این مهاجم هم به فوتبال ایران بازگردد، باز هم امکان این که مقصد او استقلال باشد زیاد نیست.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبالیست

امید نورافکن

امید نورافکن دیگر لژیونر کشورمان که بعد از نیم فصل حضور در استقلال به تیم شارلوا بازگشت، باتوجه به شانس کمش برای بازی در این تیم، ابراز تمایل کرد به فوتبال ایران بازگردد. در حالی که نورافکن محصول آکادمی استقلال است و به جز این تیم، بازی در هیچ تیم ایرانی دیگری را تجربه نکرده و هواداران استقلال هم انتظار دارند باشگاه او را بازگرداند، اما صحبتی از بازگشت نورافکن به جمع آبی پوشان نیست. این زمانی عجیب تر می شود که آبیها در پست دفاع چپ نیاز به بازیکن داشته و به سراغ یک بازیکن خارجی بالای ۳۰ سال رفته‌اند که قطعا با هزینه‌هایی بیشتر از نورافکن جذب این تیم خواهد شد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبالیست

روزبه چشمی

روزبه چشمی چهارمین بازیکن بزرگی است که از او به عنوان یک بمب به صدا در نیامده در نقل و انتقالات یاد می شود. مدافع ملی پوش کشورمان که از نظر فنی فصل خوبی را در استقلال سپری کرد اما مخدوش شدن روابطش با هواداران این تیم وی را مجاب به جدایی کرد، هنوز تیم جدیدش را برای فصل بعد معرفی نکرده است.

 

این چهار بازیکن می‌توانند آخرین بمب های نقل و انتقالاتی فصل جدید فوتبال ایران باشند که در روزهای آتی تکلیف شان مشخص خواهد شد. از آنجایی که این نفرات بازیکنانی شناخته شده، معتبر و ملی پوش هستند و گذشته از جایگاهی که در آن قرار می‌گیرند هزینه نقل و انتقالاتی شان هم کم نیست، تیم‌های زیادی امکان جذب آنها را ندارند.

 

شاید باید بنا به دلایلی استقلال و پرسپولیس را از چرخه مقصد بعدی این بازیکنان خارج کرد تا تنها سه چهار تیم دیگر توان رقابت برای جذب آنها را داشته باشند.  اگر این چهار بازیکن تکلیف شان با تیم های خارجی مشخص شود و بازگشت شان به فوتبال ایران قطعی شود، تنها تیم هایی مثل سپاهان، پدیده و تراکتورسازی بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن آنها دارند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------