افشاگری بی‌سابقه گاتزتا دلواسپورت از شرایط استراماچونی در استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
رسانه معتبر ایتالیایی در گزارشی ویژه درخصوص شرایط استراماچونی در ایران، نوشته این سرمربی ایتالیایی استقلال به‌شدت به‌دنبال فسخ قرارداد خود است.

گاتزتا دلواسپورت بعد از اولین شکست استراماچونی گزارشی در مورد شرایط این مربی در ایران تهیه کرده و در آن به نکات عجیبی اشاره کرده است. این سایت معتبر ایتالیایی گزارش خود را با اشاره به شرایط سختی که مربی ایتالیایی در ایران تجربه کرده آغاز و با تعبیر کابوس‌وار دانستن شرایط، می‌نویسد: «هنگامی که استراماچونی نیمکت مربی‌گری اینتر را از ماسیمو موراتی مالک اینتر تحویل می‌گرفت، هیچ‌وقت پیش‌بینی این شرایط عجیب را در ایران نمی‌کرد. مربی ۴۳ ساله در ایران درگیر یک کابوس واقعی شده است. او که روزی یووه را در لیگ ایتالیا شکست داده بود، بعد از سپری کردن شرایطی سخت در اودینیزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ، حالا مربی استقلال تهران است.» این سایت در ادامه با انتشار فایل کنفرانس خبری استراماچونی و عصبانیت این مربی در جریان کنفرانس می‌نویسد: «استراماچونی در بازی اول تیمش شکست خورد و به لطف کنفرانس خبری در غیاب مترجم، کابوس واقعی شروع شد.»

گاتزتا در ادامه آغاز روزهای بد استرا را به استعفای خطیر ارتباط داده است: «مربی ایتالیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما تأکید کرده که بعد از رفتن خطیر در استقلال تنها شده است». گاتزتا در بخشی دیگر از گزارش به این نکته اشاره می‌کند که در روزهای اولیه حضور این مربی در ایران به استراماچونی ورزشگاهی مجهز نشان داده شد، اما استقلال هیچ‌وقت موفق به تمرین در این باشگاه نشده است.

 

 خبرورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------