آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

آخرین وضعیت پیوستن روزبه چشمی به باشگاه استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مانعی برای پیوستن روزبه چشمی به این باشگاه وجود ندارد.

به گزارش مهر، روزبه چشمی بازیکنی بود که در پایان فصل گذشته از استقلال جدا شد و اعلام کرد می خواهد در کشورهای دیگر بازی کند. ابتدا از قطر به عنوان مقصد چشمی یاد شد ولی در ادامه تیم هایی از لالیگای دو اسپانیا با این بازیکن مذاکره کردند. در نهایت این بازیکن به خاطر شرایطی که وجود داشت قید بازی در خارج از کشور را زده و طبق ادعای مدیرعامل استقلال، ظرف امروز یا فردا استقلالی می شود.

 

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: چندین بار با مدیر برنامه چشمی صحبت کردم. تصور می کنم مانعی برای پیوستن چشمی به تیم ما وجود نداشته باشد. ان شاءالله تا چند روز دیگر قراردادش را امضا می کند.

 

وی درباره اینکه حضور چشمی در استقلال چند درصد قطعی است؟ تاکید کرد: تقریبا به توافق رسیده ایم. استراماچونی هم از نظر فنی این بازیکن را تایید کرده است.

 

مدیرعامل استقلال ادامه داد: چشمی می خواست به اروپا برود. حتی دو ماه پیش و قبل از حضور استراماچونی با او صحبت کردم که گفت قصد ندارد در ایران بازی کند ولی اگر بخواهد در لیگ برتر توپ بزند، انتخابش فقط استقلال است. امیدوارم ظرف امروز و فردا این قرارداد نهایی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------