امیدها فرهاد را قبول ندارند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فرهاد مجیدی
تیم‌ملی امید با حضور فرهاد مجیدی تا امروز چهار مسابقه تدارکاتی برگزار کرده که با دو شکست و دو تساوی همراه بوده، اما باخت‌های دو بازی آخر این تیم برابر ازبکستان در تاشکند حاشیه‌های زیادی به‌همراه داشته است. 

با وجود علنی‌شدن اختلافات فرهاد مجیدی و حمید استیلی، همین‌طور بعضی اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال و درحالی‌که گفته می‌شود جلسه کمیته فنی هم در این خصوص برگزار شده اما نتیجه‌ای نداشته و وضعیت تیم المپیک نگران‌کننده‌تر از هر زمان دیگری به‌نظر می‌رسد. بدون تعارف اصحاب رسانه هم کمتر از همیشه به موفقیت این تیم امید دارند، اما مساله نگران‌کننده وضعیت و ذهنیت بعضی از بازیکنان تیم المپیک است که بعد از شرایط جدید و خصوصا شکست سنگین در تاشکند، امید و روحیه خودشان را از دست داده‌اند.

 

 ماجرای جلسه پنهانی در تاشکند

آن‌طور که از برخی بازیکنان تیم المپیک شنیده‌ایم ظاهرا بعد از شکست چهارگله مقابل ازبکستان دور از چشم کادر‌فنی، جلسه‌ای در هتل محل اقامت بازیکنان برگزار شده و آنها تلاش کرده‌اند بین خودشان علت این شکست را ریشه‌یابی کنند. یکی از بازیکنان تیم المپیک که نمی‌خواهد نامش فاش شود در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «باور کنید اگر صحبت‌کردن بچه‌ها کمکی کند همه آنها آمادگی دارند حرف‌هایشان را بزنند، اما می‌دانیم اگر صحبتی مطرح شود دودش به چشم بازیکن می‌رود و ممکن است روی آینده ما تاثیر بگذارد. برای همین بچه‌ها می‌ترسند حرف بزنند. با این وجود حقیقت این است که همه تیم نگران آینده هستیم و اصلا شرایط و روحیه خوبی نداریم.»

 

این بازیکن اضافه می‌کند: «ماجرای جلسه در هتل درست است، با تعدادی از بچه‌ها دور هم جمع شدیم. می‌خواستیم ببینیم چرا چنین بازی کردیم و چنین نتیجه‌ای گرفتیم. خیلی‌ها بودند و درمورد مسائل و اتفاقات بازی حرف زدند. مساله این است که مربیان چیزی به ما نگفتند که در زمین اجرا نکرده باشیم، دستور تاکتیکی درستی نداشتیم، قبلا شرایط تیم این‌طور نبود، اما الان همه بچه‌ها گیج هستند و نمی‌دانند در زمین باید چه‌کار کنیم؟ ما خودمان را مقصر می‌دانیم، می‌گوییم اگر مربی هم نداشته باشیم نباید چهار گل بخوریم، اما انصافا درست هم هدایت نشدیم.»

 

 تهدید به دعوت از نفرات جدید

یکی دیگر از بازیکنان تیم المپیک هم در این خصوص می‌گوید: «خیلی از بچه‌ها دوست ندارند دیگر به تیم دعوت شوند. آقا فرهاد گفته بازیکنان جدیدی دعوت می‌کند، روحیه تیم و بچه‌ها پایین آمده، اشکالی ندارد بروند بازیکن جدید بیاورند، اما این بچه‌ها چند سال است کنار هم بازی می‌کنند، چقدر تجربه بازی در مسابقات مختلف دارند؟ چند ماه مانده به مسابقات می‌شود تیم جدید دعوت کرد؟ اکثر بچه‌ها پیشرفت کرده‌اند و در باشگاه‌های خود فیکس هستند، با این شرایط چطور می‌شود تیم جدید دعوت کرد؟ بچه‌ها باور کرده‌اند نفر اول کادر تیم دانش فنی لازم را ندارد، این خیلی بد است، بازیکن وقتی چنین چیزی را باور کند اعتماد‌به‌نفس و باور خودش را از دست می‌دهد. ما نباشیم، بازیکنان دیگری هم بیایند با این وضع کادر، تیم به‌جایی نمی‌رسد.»

 

 انتقاد از فدراسیون 

یکی دیگر از بازیکنان تیم از فدراسیون هم انتقاد می‌کند و معتقد است از تیم امید حمایت نمی‌شود. وی به «فرهیختگان» می‌گوید: «قبل از تاشکند یکی از بچه‌ها گفته بود زمین تمرین مناسب نیست، خب حرف همه ماست، تعدادی از بچه‌ها در همان زمین مصدوم شدند، اگر واقعا به فکر صعود به المپیک هستیم باید زمین مناسب هم داشته باشیم، اینها بهانه نیست، مگر می‌شود یک تیم فوتبال بدون تمرین خوب موفق شود؟ ما حرف نزنیم همه‌چیز درست می‌شود؟ چه حمایتی از تیم ما شده که انتظار موفقیت دارند؟ هتل خوب و سفرهای خارجی کمک می‌کند، لازم است اما چرا ما نباید برویم در زمین با‌کیفیت کمپ تمرین کنیم؟ تیمی که می‌خواهد به المپیک صعود کند حق تمرین‌کردن در زمین با‌کیفیت را ندارد؟ حس بچه‌ها این است که تیم رها شده و کسی به فکر ما نیست. بعد از صعود در مرحله مقدماتی قول پاداش داده بودند، اما از پاداش‌ها هم خبری نشد. تا وقتی شرایط عوض نشود، نمی‌توانند انتظار بیشتری داشته باشند.»

 

 

فرهیختگان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------