کالدرون سیدجلال را کنار می‌گذارد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کالدرون

 

از روزی که گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس شد زمزمه‌هایی مبنی بر عدم تمایل او به حفظ سیدجلال حسینی و حسین ماهینی، 2 کاپیتان پرسپولیس شنیده می‌شد اما او با سیاست‌تر از آن بود که همان اول کار دستش را رو کند. بنابراین به تعریف و تمجید از سیدجلال پرداخت و از نیاز تیم به کاپیتان باتجربه‌اش گفت و از این‌که حسینی کاپیتان اول پرسپولیس است در حالی که شنیده می‌شد کاپیتان سرخ‌ها هم تغییر خواهد کرد و برای این مهم احمد نوراللهی مدنظر کالدرون است.

 

یک مصدومیت بدموقع هم کار کاپیتان سرخ‌پوشان را خراب کرد و بهانه را به دست مرد آرژانتینی داد تا زودتر به هدفش برسد. با توجه به مصدومیت نسبتا طولانی سیدجلال او از ترکیب دور و دورتر شد و تیم کالدرون بدون سیدجلال حتی دربی را هم برد تا کسی انتقادی متوجه مرد آرژانتینی نکند. اما نمی‌شود حقیقت را همیشه پنهان و کتمان کرد، شکست برابر شهرخودرو باعث شد آنچه در دل کالدرون است رسانه‌ای شود.

 

کالدرون پس از شکست پرسپولیس مقابل شاگردان گل‌محمدی وقتی با سوالی درباره سیدجلال مواجه شد، گفت: «بازیکن با 36، 37 سال سن وقتی مصدوم است نمی‌‌تواند با یک جلسه تمرین به ترکیب تیم برسد.» اما مشخص شد سیدجلال حسینی اصلا مصدومیتی ندارد و به خاطر مسائل فنی از ترکیب تیم دور بوده است. ادبیات کالدرون در پاسخ به سوالی در رابطه با نبود سیدجلال جالب نبود و درست شبیه ادبیات ژوزه مانوئل، سرمربی سابق و پرتغالی پرسپولیس در مورد علی کریمی حرف می‌زد.

 

سال 91 که ژوزه هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت با وجود تعریف و تمجید اولیه‌اش از علی کریمی، کاپیتان وقت سرخ‌ها به یک‌باره با او دچار مشکل و اختلاف شدید شد و حتی او را نخواست و کنار گذاشت. او در توجیه تصمیمش گفت: «کسی که مشکل را به وجود آورد کارلوس کی‌روش بود! او بود که علی کریمی را مقابل من قرار داد. پس از اردوی اول تیم ملی، کریمی رفتارش با من کاملا عوض شد. این در حالی بود که من همیشه با او خوش‌رفتار بودم. همیشه به عنوان یک الگو جلوی سایر بازیکنان از او نام بردم چراکه او و مهدوی‌کیا همیشه خوب تمرین می‌کردند.

 

اما پس از اردوی نخست تیم ملی، کریمی کاملا عوض شد. آنطور که باید تمرین نمی‌کرد و تبدیل به یک الگوی منفی شده بود. اکنون هم تصمیم گرفته‌ام کریمی نباشد و از آن برنمی‌گردم و تا وقتی که من در پرسپولیس هستم، این اتفاق نخواهد افتاد.» البته علی کریمی مدتی پس از اخراجش پس از گفت‌وگو با مدیران وقت پرسپولیس و متعاقب آن گفت‌وگو با مانوئل ژوزه به تمرینات پرسپولیس برگشت اما رابطه او و ژوزه هیچگاه خوب نشد و عمر مربیگری ژوزه هم در پرسپولیس کوتاه بود و اخراج شد تا پرونده‌ای قطور علیه باشگاه ایرانی تشکیل شود که تا سال گذشته باز بود و غرامت سنگینی به پرسپولیسی‌ها تحمیل کرد. حالا ظاهرا قصه ژوزه و علی کریمی به‌روزرسانی شده و کالدرون و سیدجلال جای آن دو را گرفته‌اند با این تفاوت که حسینی مثل کریمی یاغی نیست و شاید با سیاست و مصلحت‌اندیشی موضوع حل و فصل شود.

 

  خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------