آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

آغاز بلیت فروشی دیدار ایران-عراق از هفته آینده/پیش‌دستی بحرین در سکوت ایران



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
یک رسانه عراقی از آغاز بلیت فروشی دیدار تیم ملی این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد. 

به گزارش  فارس، سایت «اسپورت» عراق خبر داد که مکان های بلیت فروشی دیدار تیم ملی ایران با عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد. 

 

قیمت بلیت این دیدار ۵ هزار دینار(نزدیک ۵۰ هزار تومان) خواهد بود. بلیت فروشی این دیدار نیز از ابتدای هفته آینده آغاز می شود.

 

دیدار شاگردان ویلموتس با تیم ملی عراق قرار است ۲۳ آبان در ورزشگاه بصره برگزار می شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

حضور هیات اعزامی فدراسیون فوتبال ایران در بصره 

هیاتی از فدراسیون فوتبال کشور برای بررسی شرایط میزبانی عراق در بصره حضور پیدا کردند.

 

 سایت «اسپورت» عراق خبر داد که محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی ایران به همراه هیاتی از فدراسیون فوتبال ایران به بصره رسید تا شرایط میزبانی ورزشگاه بصره برای دیدار با تیم ملی عراق را بررسی کند.

 

فدراسیون فوتبال کشورمان پیش از این اعلام کرده بود که هیاتی برای بررسی شرایط میزبانی، محل برپایی تمرینات، هتل محل اقامت تیم ملی و همچنین سایر موضوعات مرتبط با فرآیند برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال مقابل عراق به بصره عزیمت خواهد کرد.

  

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

پیشنهاد فدراسیون عراق به بحرین: بازی را از بصره به اربیل منتقل می‌کنیم

فدراسیون فوتبال عراق بعد از درخواست بحرین به انتقال بازی به کشور ثالث، پیشنهاد داد که حاضر است این بازی را از بصره به اربیل منتقل کند.

 

 نشریه «الایام» بحرین خبر داد که فدراسیون فوتبال عراق با وجود اعتراض رسمی فدراسیون بحرین به میزبانی این کشور به خاطر تظاهرات های گسترده اما همچنان پافشاری می کند که این بازی در کشور عراق برگزار شود.

 

فدراسیون عراق بعد از درخواست بحرین به انتقال این بازی به کشور ثالث پیشنهاد داده تا این بازی را از بصره به اربیل منتقل کند. فدراسیون بحرین پیش از این اعتراض خود را به فیفا مبنی بر نبود امنیت در این کشور برای بازی برگزاری اعلام کرده بود و خواهان انتقال این بازی به کشور ثالث را شده بود.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز باید در چهارمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ ۲۳ آبان در بصره به مصاف عراق برود. دیدار عراق با بحرین نیز در تاریخ ۲۸ آبان برگزار می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------