برانکو بهترین جانشین برای ویلموتس است/پرسپولیس باکالدرون مریض است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به این موضوع که در شرایط فعلی برانکو به مراتب بهتر از ویلموتس است درباره عملکرد پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس با کالدرون مریض است. 

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با  مهر، در خصوص احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به جای مارک ویلموتس گفت: چند روزی است که جامعه فوتبال درگیر این موضوع شده است که نشان می دهد تیم ملی هنوز هم برای مردم مهم است. فدراسیون فوتبال بدون شک از عملکرد مارک ویلموتس راضی نیست. به همین خاطر دنبال جایگزین مناسب برای اوست.

 

مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ادامه داد: من هم با فدراسیون نشینان موافقم که او عملکرد خوبی نداشت. نبودن او در ایران و عدم شناخت نسبت به بازیکنان تیم ملی نشان می دهد او انگیزه ای برای کار کردن نداشت. مقایسه او با کارلوس کی روش بسیار اشتباه است. او نه برنامه‌ای برای ادامه کار نداشت، نه تلاشی برای شناخت از لیگ فوتبال ایران می کرد. بدون اطلاع از فوتبال ایرانی آمد و بدون اطلاع هم ترکیب تیم را تعیین می کرد.

 

وی درباره لزوم تغییر در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: این تیم چاره ای ندارد که مربی باصلابتی را روی نیمکت داشته باشد. برانکو ایوانکوویچ در این مقطع زمانی و شناخت دو جانبه ای که دو طرف از همدیگر دارند بهترین گزینه است. ویلموتس از بازیکنان موجود خود در تیم ملی هم شناخت نداشت چه برسد به بازیکنان ایرانی. به همین خاطر باید بگویم برانکو به مراتب بهتر از اوست. او می تواند بازیکنان فعلی تیم ملی را متقاعد کند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم با گابریل کالدرون نیز اظهار نظر کرد و گفت: کالدرون شخصیت ورزشی تمام عیار را ندارد. یک مربی نیاز به مدیریت دارد اما چنین چیزی را از او نمی بینیم. او شاید خیلی تلاش کند اما به هیچ وجه انرژی مثبت در تیمش ایجاد نمی کند. بسیار درونگراست و بازیکن نمی تواند با او ارتباط بگیرد. کالدرون باید مثل یک پدر برای بازیکنان پرسپولیس باشد. کالدرون از لحاظ فنی نیز هنوز نمی داند وحید امیری و علی علیپور چطور می تواند بالاترین بازدهی را داشته باشد.

 

وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس مریض است و نیاز به یک بازنگری ویژه دارد. باید درباره سرمربی اش واقعیت را بگویم. کالدرون به درد پرسپولیس نمی خورد و بهتر است هرچه زودتر تصمیم جدی درباره ادامه همکاری با او گرفته شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------