۱.۵ تا ۲ میلیون یورو برای پروفسور و دستیاران خارجی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو ایوانکوویچ
خیلی‌ها برانکو ایوانکوویچ را سرمربی بعدی تیم ملی ایران می‌دانند. شایعات و اخبار حکایت از آن دارد که او با فدراسیون فوتبال برای همکاری به توافق رسیده و به زودی جای مارک ویلموتس را روی نیمکت تیم ملی می‌گیرد. 

برانکو حتی به یکی از بازیکنان پرسپولیس به صورت تلفنی گفته حضورش در تیم ملی قطعی است و به زودی کارش را آغاز می‌کند. مدال در این باره نوشت: «اطلاعاتی گرفتیم که نشان می‌داد طرفین بر سر مسائل مالی در حال چانه‌زنی هستند. برانکو در مذاکرات اولیه پیشنهاد ۱.۵ میلیون یورویی برای امضای قرارداد داده است که با دستمزد دستیارانش ۲ میلیون یورو می‌شود.

 

او ظاهرا از جزییات قرارداد ویلموتس باخبر بوده، به همین دلیل رقم قراردادش را در فوتبال ایران بالا برده است.» گفته می‌شود آخرین قرارداد برانکو با پرسپولیس ۱.۴ میلیون دلار بود. او اما به سفیر ایران در کرواسی گفته در شرایط حساسی مسئولیت تیم ملی را قبول خواهد کرد، بنابراین باید دستمزد خوبی هم بگیرد. با توجه به این‌که فدراسیون تا به حال ۲ میلیون یورو به ویلموتس داده و این مربی به ادعای قاضی‌زاده‌هاشمی، عضو فراکسیون مجلس ۲.۵ تا ۳ میلیون یورو هم درخواست غرامت کرده، فدراسیون در تلاش است به هر شکل ممکن رقم درخواستی برانکو را پایین بیاورد.

 

در جلسه‌ای که تاج و مربی کروات در کرواسی خواهند داشت، چانه‌زنی‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد تا شاید برانکو رقمش را پایین بیاورد. فدراسیون فوتبال امیدوار است منبع مالی لازم برای این قرارداد از سوی وزارت ورزش تامین شود چون وزیر ورزش از جمله کسانی است که علاقه زیادی دارد برانکو به فوتبال ایران برگردد. برانکو در صورت توافق نهایی و امضای قرارداد، تنها خارجی کادر فنی نخواهد بود. او مربی بدنساز، مربی دروازه‌بان‌ها و همینطور دستیار خارجی که احتمالا برادرش خواهد بود را به تیم ملی اضافه می‌کند.

 

 

 خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------