پادشاه مصدوم شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,ستاره تیم بسکتبال
ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز آسیب دیده و احتمال دارد چند بازی را از دست بدهد. 

در فصل گذشته لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا، زمانی که «لبرون جیمز» مصدوم شد و نتوانست در چند دیدار برای لیکرز بازی کند، پرونده حضور این تیم در پلی‌آف به طور کامل بسته شد. پس از آن فصل تلخ، تیم لس‌آنجلس لیکرز امسال را با قدرت شروع کرد و اکنون صدرنشین کنفرانس غرب است اما امروز خبری بد برای هوادران این تیم منتشر شد.

 

آنطور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند «لبرون جیمز» ستاره لیکرز آسیب دیده و احتمال دارد در چند دیدار به میدان نرود. این موضوع نگرانی زیادی برای باشگاه ایجاد کرده اما هنوز مدت دوری او از میادین کاملا مشخص نیست. تیم پزشکی لیکرز امیدوار است که «لبرون جیمز» بعد از یک بازی استراحت بتواند به ترکیب برگردد.

 

لبرون جیمز در جریان دیدار با ایندیانا آسیب دیده و با درد برابر میلواکی به میدان رفت و به طور قطع دیدار فردا برابر دنور را از دست می‌دهد. ستاره لیکرز درباره وضعیتش به رسانه‌ها گفته‌ است: اگر مصدومیتم برطرف شود فردا هم بازی خواهم کرد. به من گفته‌اند باید مراقب باشم و من هم هستم اما اگر بدنم سالم باشد و آسیب‌ دیدگی‌ام برطرف شود،  چرا بازی نکنم.

 

وی گفت: به یاد ندارم که در دوران ورزشم چند بازی را از دست داده‌ام. کودکان زیادی منتظر هستند که بازی شروع شود و آنها من را در زمین ببینند. اگر بیرون بنشینم و بازی نکنم چه اتفاقی می‌افتد؟ این تعهد من به بسکتبال است.

 

با این وجود فردا لیکرز بدون ستاره خود برابر دنور بازی خواهد کرد.

 

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا امروز با ۹ مسابقه ادامه پیدا کرد که در حساس‌ترین دیدارها لس‌آنجلس کلیپرز برابر سن‌آنتونیو به برتری رسید و هیوستون راکتز نیز فینیکس را شکست داد.

 

کلیپرز با درخشش «کاوی لئونارد» ستاره خود ۱۳۴ بر ۱۰۹ سن‌آنتونیو را برد. لئونارد در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ‌۷ ریباند و ۹ پاس منجربه گل داشت. در کنارش «پائول جرج» شب کم فروغی را سپری کرد و تنها ۱۱ امتیاز کسب کرد.

 

هیوستون راکتز نیز با درخشش ستاره‌هایش فینیکس را ۱۳۹ بر ۱۲۵ برد. «جیمز هاردن» بازهم ستاره تیمش بود و با کسب ۴۰ امتیاز، ‌۶ ریباند و ۷ پاس منجربه گل به کارش خاتمه داد. «راس وست‌بروک» نیز ۳۰ امتیاز و ۱۰ پاس منجربه گل داشت.

 

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

یوتا جاز ۱۱۴ – شارلوت ۱۰۷

آتلانتا ۱۱۲ – بروکلین ۱۲۲

شیکاگو ۱۱۹ – دیتروید ۱۰۷

واشنگتن ۱۰۸ فیلادلفیا ۱۲۵

میلواکی ۱۲۳ – نیویورک ۱۰۲

ساکرامنتو ۱۱۵ – ممفیس ۱۱۹

مینه‌سوتا ۱۰۶ – پورتلند ۱۱۳

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------