آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

وزیر ورزش: تحریم‌های ظالمانه آمریکا ویلموتس و استراماچونی را از ما گرفت!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
وزیر ورزش و جوانان گفت: پرداخت حقوق مربیان خارجی از محل منابع و کمک‌های فدراسیون‌ بین‌المللی فوتبال است و فیفا با فشار آمریکا اجازه پرداخت مطالبات ایران را ندارد. 

«مسعود سلطانی‌فر» این اظهارات را روز یکشنبه و در حاشیه افتتاح  نخستین نمایشگاه صنعت ورزش و تجهیزات ساخت ایران در محل مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «علی لاریجانی» رییس مجلس بیان کرد.

 

وی افزود: فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایتکار، برای پرداخت حقوق «مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی ناچار شد از شرکت‌های داخلی استقراض کند. 

 

وزیر ورزش و جوانان ریشه مشکلات پرداخت‌های مالی به «مارک ویلموتس» و «اندره آ استراماچونی» سرمربی استقلال را تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه آمریکا دانست که این بار جوانان و فوتبال را هدف گرفته است. 

 

سلطانی‌فر اظهار داشت: از زمان حضور «کارلوس کی‌روش» تاکنون محل تامین پرداخت‌های حقوق و مطالبات مربیان خارجی از منبع کمک‌ها و عواید فیفا به فدراسیون فوتبال بوده و هیچ‌گاه از منابع داخلی و بودجه ورزش کشور این پرداخت‌ها تامین نشده است. 

 

وی ادامه داد: متاسفانه با فشارهای ناشی از تحریم ظالمانه، فیفا نمی‌تواند بدون مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا حقوق حقه و مطالبات فوتبال ایران را بپردازد و فدراسیون فوتبال ناچار شد با استقراض از یکی از شرکت‌های داخلی که با مصوبه ستاد مقابله با تحریم‌ها صورت گرفت، حقوق سرمربی تیم ملی را پرداخت کند و البته قرار شد در فروردین ماه سال آینده قرض خود را پس دهد.

 

سرپرست باشگاه استقلال روز جمعه گذشته ۲۹ آذرماه اعلام کردکه با پیگیری‌ وزیر ورزش و جوانان و دستور رییس کل بانک مرکزی؛ مبلغ ۱۶۰ هزار یورو از طریق یک بانک ایتالیایی به حساب آندره‌آ استراماچونی واریز شد. 

 

«استراماچونی» ۱۷ آذرماه امسال با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

 

در بیانیه‌ آمده است: «آندره آ استراماچونی»، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذر) و تحت نظر فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

 

ایرنا  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------