مصطفوی: بهترین تصمیم کناره‌گیری از لیگ قهرمانان است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,داریوش مصطفوی
رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: اگر کنفدراسیون فوتبال از تصمیم خود عقب‌نشینی نکند، بهترین تصمیم کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیاست. 

«داریوش مصطفوی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در واکنش به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سلب امتیاز تیم‌های فوتبال کشورمان در میزبانی از بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مسوولان فدراسیون فوتبال ایران باید در سریع‌ترین زمان ممکن با کنفدراسیون فوتبال آسیا رایزنی‌های لازم را انجام دهند تا حق ایران به راحتی پایمال نشود.

 

وی افزود: پس از این تصمیم ناعادلانه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شد مقامات فدراسیون فوتبال باید به مالزی سفر می‌کردند تا پیگیر این موضوع مهم باشند.

 

رییس اسبق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کشور ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است و تاکنون مسابقات ورزشی زیادی به بهترین شکل ممکن برگزار شده است.

 

مصطفوی تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که از قدرت فوتبال ایران هراس دارند به این شکل می‌کوشند حاشیه‌سازی کنند و باید مقابل آنها ایستاد.

 

وی تاکید کرد: اگر کنفدراسیون فوتبال از تصمیم خود عقب نشینی نکند بهترین تصمیم کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیاست.

 

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در پایان گفت: باید تحت هر شرایطی عزت ایران حفظ شود و ثابت کنیم هیچ نهاد و فردی نمی‌تواند از خط قرمزهای ما عبور کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------