پیروز قربانی: سرمربی استقلال بودم، تیم را رهامی کردم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

به خواسته‌مان نرسیدیم. گفته بودند اگر قرار باشد تیم استقلال در کشور ثالث به مصاف تیم الکویت برود، انصراف می‌دهند اما وقتی پای میز مذاکره نشستند متوجه تبعات این کار شدند، حرفشان را پس گرفتند، بعد هم اینطور وانمود کردند که در این جدال پیروز شدند. جدالی که پیروزی برای آنها نداشت و فقط ژست آدم‌های پیروز را گرفتند. حتی استقلالی‌ها برای سفر به امارات هم با مشکل مواجه شدند تا خسته و کوفته به این کشور برسند.

 

در این شرایط بود که مجیدی مسئولان استقلال را به باد انتقاد گرفت اما منتقدان به محض اعتراض مجیدی به این نکته اشاره کردند که او تمام مشکلات استقلال را می‌دانست و می‌تواند همین حالا هم تیم استقلال را ترک کند. این در حالی است که یکی از پیشکسوتان استقلال (پیروز قربانی) که از ابتدای فصل جزو منتقدان مدیریتی استقلال بوده است، حرف‌های دیگری در این زمینه دارد که به زبان می‌آورد. پیروز قربانی در خصوص پذیرفتن بازی در زمین بی‌طرف توسط مسئولان استقلال (در حالی که وانمود می‌کنند پیروز شده‌اند) اینطور اظهارنظر می‌کند: «خیلی نباید روی حرف مدیران استقلال حساب باز کرد. اگر آنها پیروز شده بودند که الان استقلال باید در زمین خودش به مصاف تیم الکویت می‌رفت.

 

بالاخره قدرت دست ‌ای‌اف‌سی است. مدیران اول عجله کردند و خیلی احساسی گفتند که انصراف می‌دهند اما وقتی فهمیدند چه تبعاتی دارد، پذیرفتند اما به هرحال باید صحبت کنند و مسئولان‌ ای اف سی را متقاعد کنند که در کشور ما امنیت هست.» فرهاد مجیدی از شرایط ناراضی است، خیلی‌ها می‌گویند اگر او ناراضی است چرا به استقلال آمد و چرا الان از استقلال نمی‌رود! قربانی در این زمینه اینطور پاسخ می‌دهد: «چرا منتقدان این حرف را به استراماچونی نمی‌زدند اما وقتی مربی ایرانی یک انتقاد به حقی می‌کند، فوراً می‌گویند اگر ناراحت است، برود.چرا ما فرهنگ‌مان را در این زمینه درست نمی‌کنیم.

 

مربیان خارجی می‌آیند در ایران و از همین فضا استفاده می‌کنند و ما را آزار می‌دهند. حالا صبر کنید شکایت استرا و شفر به فیفا برسد ببینید چه وضعیتی پیش می‌آید. » شما اگر در این شرایط قرار می‌گرفتید قبول می‌کردید به کار در استقلال ادامه دهید؟ این پیشکسوت استقلال در پاسخ می‌گوید: «من اعتقاد دارم که هر جایی که کار می‌کنی باید قدر زحمتت را بدانند و محیط برای کار کردنت فراهم باشد. من اگر بودم و این فضا را در استقلال می‌دیدم تیم را رها می‌کردم.»

 

با توجه به شرایطی که استقلال تاکنون داشته فکر می‌کنید بتواند الکویت را شکست دهد؟ قربانی در این زمینه اینطور می‌گوید: «تیم‌های ایرانی در هر شرایطی می‌توانند یقه حریف را بگیرند حتی اگر بازی در کشور ثالث برگزار شود. هر چند که این را بگویم استراماچونی هوشمندانه استقلال را رها کرد و کار برای جانشینش به طور حتم سخت خواهد بود.»

 

مهدیه دریابیگی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------