ترکیب احتمالی استقلال در دربی 92



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
استقلال تهران در بازی بزرگ هفته نوزدهم امروز به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت.

 به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت تا جذاب‌ترین بازی این هفته را برپا کند.

 

آبی پوشان تهرانی در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که پس از وقفه مسابقات لیگ برتر در سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها به برتری دست پیدا کرده‌اند. استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در دو بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الکویت و الریان به برتری‌ها پرگل 3 بر صفر و 5 بر صفر دست یافت و در اولین بازی لیگ برتر با هدایت استقلال هم مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به برتری رسید.

 

تیم استقلال به دنبال جدایی از آندره آ استراماچونی با سرمربی جوان خود به بازی حساس روز پنج شنبه رسیده و با کسب 32 امتیاز از 17 مسابقه اکنون آنها در رده پس از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در رده چهارم جدول رده بندی ایستادند. اگر آبی پوشان برنده مسابقه امروز باشند حتی می‌توانند تا رده دوم جدول صعود کنند و 5 امتیازی پرسپولیس بایستند.

 

در تیم استقلال تهران عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو بازیکنی هستند که با پایان مصدومیت خود به تمرینات اختصاصی پرداختند اما غیبت آنها در تمرینات گروهی مشخص کرد که شانس بسیار کمی برای بازی امروز خواهند داشت. دیگر مصدوم استقلال که حتی فرصت حضور در تمرینات کنار تیم را هم به دست نیاورده بود فرشید اسماعیلی است که به طور مشخص در این بازی حضور نخواهد داشت.

 

مهم‌ترین غایب بازی امروز در اردوگاه استقلال شیخ دیاباته است که در بازی گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان دچار آسیب دیدگی شد و حتی با تلاش‌های کادرپزشکی به این مسابقه نرسیده است. این بازیکن تاثیر زیادی در خط حمله آبی‌ها داشته و در غیابش آنها با چالش بزرگی رو به رو هستند.

 

در تیم استقلال به صورت مشخص سید حسین حسینی در چارچوب دروازه آبی‌ها حضور خواهد داشت و امیدوار است هفتمین کلین شیت در لیگ نوزدهم را برابر پرسپولیس ثبت کند. سنگربان جوان که طی سه فصل اخیر فرصت‌های بزرگی برای اثبات خود به کادرفنی تیم داشته امروز یکی از امیدهای اصلی آبی پوشان برای موفقیت در بازی بزرگ خواهد بود.

 

محمد دانشگر، روزبه چشمی و شاهین طاهرخانی سه مدافع استقلال در سیستم سه دفاعه فرهاد مجیدی خواهند بود که از دربی دور رفت برای اولین بار توسط آندره آ‌ استراماچونی بکار گرفته شده بود و امروز دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند هم 5 بازیکنی هستند که به احتمال بسیار زیاد در خط میانی این سیستم را تکمیل خواهند کرد. فرهاد مجیدی برای چهارمین بازی پیاپی در حالی از این سیستم استفاده خواهد کرد که علی دشتی و فرشید باقری هم دو بازیکنی هستند که در خط میانی می‌توانند کمک حال این سرمربی جوان باشند.

 

در خط حمله با غیبت تلخ دیاباته به طور مشخص امیرارسلان مطهری جانشین این بازیکن تاثیرگذار خواهد بود. مطهری طی دو بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عملکرد چشمگیری از خود برجای گذاشته و در کنار مهدی قائدی خط حمله این تیم را برابر پرسپولیس زهردار می‌کند.

 

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی- محمد دانشگر-روزبه چشمی- شاهین طاهرخانی - علی کریمی- مسعود ریگی-وریا غفوری - هروویه میلیچ- آرش رضاوند - ارسلان مطهری - مهدی قائدی

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------