آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

نگرانی‌های مجیدی بیشتر می‌شود/ مهاجم استقلال باید بیشتر تمرین کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مجیدی
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با روند افزایش تعداد مصدومان این تیم، نگرانی های سرمربی آبی پوشان برای دیدارهای آینده بیشتر می شود. 

مهدی فنونی زاده در گفتگو با مهر در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر الشرطه عراق از مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: آبی پوشان می توانستند برنده باشند موقعیت های زیادی به دست آوردند که متأسفانه یا با بی دقتی یا بدشانسی از دست رفت و سهم آبی پوشان از دیدار اول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز بود.

 

وی در خصوص مصدومیت مهدی قائدی اظهار داشت: قائدی این روزها در بهترین شرایط بدنی و تکنیکی بود. او یکی از بی نقص ترین بازیکنان استقلال در هفته های اخیر است. او مدتهاست که تمرکزش بر روی استقلال بوده و این مسئله باعث شد عملکرد قابل قبولی برای آبی پوشان داشته باشد اما متأسفانه انگار بدشانسی دست از سر استقلال بر نمی دارد و حالا او به جمع مصدومان این تیم اضافه شد تا شرایط هرچه بیشتر برای مجیدی سخت شود.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد مرتضی تبریزی تصریح کرد: نمی دانم چرا تبریزی چنین شرایطی پیدا کرده، او هفته ها است که پایش به گل زنی باز نشده و به اعتقاد من برای ایکه به بتواند به آمادگی بیشتر رسیده و طلسم را بشکند باید تمرینات بیشتری انجام دهد. خیلی از مهاجمان فوتبال دنیا وقتی در امر گل زنی موفق نیستند ساعت ها اضافه تر از تمرینات گروهی به طور انفرادی کار می کنند تا بتوانند به شرایط ایده آل دست پیدا کنند.

 

فنونی زاده افزود: تبریزی در بازی مقابل الشرطه چند موقعیت را از دست داد و این مسئله باعث شد تا استقلال از رسیدن به سه امتیاز محروم شود. حالا با شرایطی که قائدی هم مصدوم شده، دیاباته  هم نیست، تبریزی باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرده تا بتواند موقعیت خود را در استقلال محکم کند.

 

وی یادآور شد: استقلال با شرایطی که داشت مقابل الشرطه خوب بازی کرد. آنچه ما از تلویزیون دیدیم کیفیت بد زمین این دیدار بود که ما را به یاد زمین چمن های دهه ۶۰ فوتبال ایران می انداخت. کنترل توپ برای بازیکنان سخت بود و این مسئله باعث شد تا از کیفیت بازی به نحو چشمگیری کم شود.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: در مجموع آبی پوشان خوب بودند. نگرانی های فرهاد روز به روز بیشتر می شود و حالا باید منتظر یک ترکیب جدید برابر ذوب آهن باشیم.

 

فنونی زاده گفت: استقلال این روزها بازی های فشرده ای انجام می دهد. این مسئله باعث شده تا شرایط برای این تیم سخت شود. آبی پوشان باید یکشنبه آینده برابر ذوب آهن اصفهان به میدان بروند و به طور حتم فرهاد دوباره باید تغییرات زیادی را در تیم به وجود بیاورد. بنابراین امیدوارم آبی پوشان بتوانند با تمام اتفاقات و با حمایت تماشاگران برابر ذوب آهن نتیجه قابل قبول کسب کرده و موقعیت خود را بهبود ببخشند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------