محرومیت تراکتور قطعی نیست/ استوکس در تبریز مشکل اخلاقی داشت!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تراکتور
معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: آنتونی استوکس به قراردادش با باشگاه پایبند نبود و چون مشکل اخلاقی و حاشیه های فراوانی در تبریز داشت تصمیم به شکایت از او در فیفا گرفتیم. 

مصطفی کاراندیش در گفتگو با مهر، درباره وضعیت باشگاه تراکتور بعد از جریمه ۸۰۰ هزار یورویی و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات با رأی فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات «کوین کنستانت» گفت: باید درباره این موضوع شفاف سازی شود که محرومیتی شامل حال تراکتور نیست بلکه تنها در کمیته بدوی فیفا چنین موضوعی مطرح شده است. اگر دفاعیه‌ای انجام نمی‌دادیم حکم قطعی صادر می‌شد و باید به جریمه و محرومیت تن می‌دادیم.

 

معاون حقوقی باشگاه تراکتور افزود: رأی اعلام شده قطعی نیست. اعتراض خودمان را به فیفا ارسال می‌کنیم. هنوز گردش کار مربوط به این رأی در اختیارمان قرار نگرفته است تا بتوانیم درباره بند به بند آن، دفاعیات دقیق خود را ارسال کنیم.

 

وی درباره غیبت «کوین فورچونه» در تمرینات تیم و درخواست این بازیکن برای دریافت رضایتنامه اش تاکید کرد: این بازیکن غیبت دارد. احساس کردیم فورچونه دنبال سو استفاده از بندهای مالی قراردادش است. به همین خاطر به موقع تمام حقوقش را به حسابی که اعلام کرده بود، واریز می‌کردیم. او سه روز زودتر از زمان تعطیلات زمستانی تیم از ایران خارج شد.

 

کاراندیش تصریح کرد: فورچونه اعلام کرد مصدوم هستم و بیماری دارم. از وی خواستیم پرونده پزشکی اش را برایمان ارسال کند اما تنها یک برگه معمولی فرستاد که هیچ سندیتی نداشت. نمی‌دانیم آن برگه که به امضای پزشک عمومی رسیده بود را واقعاً از کجا و به چه علتی دریافت کرده بود. هرگونه بیماری و آسیب دیدگی باید مورد تأیید کادر پزشکی تیم قرار بگیرد که درباره این بازیکن چنین اتفاقی رخ نداد.

 

وی درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور در فیفا تاکید کرد: در پرونده فورچونه، آنتونی استوکس و لی اروین، طرح دعوی کردیم و می‌خواهیم از حق و حقوق خودمان دفاع کنیم.

 

کاراندیش درباره پرونده استوکس افزود: درباره استوکس خیلی صحبت شده است. او و اروین بدون رضایت باشگاه تصمیم به جدایی گرفتند. استوکس بارها رفتارهای غیر حرفه‌ای کرد. او در شهر تبریز مشکلات اخلاقی و حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده بود و با توجه به غیبت‌هایش نیز تصمیم گرفتیم که از او شکایت کنیم.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تراکتور

وی یادآور شد: استوکس به یک تیم ترکیه‌ای رفت و ITC موقت گرفت. ما مجبور شدیم هم از استوکس و هم از باشگاه ترکیه‌ای که او را به خدمت گرفته است شکایت کنیم چون این پرونده شامل سه ضلع است کمی طول می‌کشد تا پاسخ ما را بدهند.

 

معاون حقوقی تراکتور درباره اینکه آیا قراردادهای مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به دلار بسته شده است؟ تاکید کرد: قرارداد این سه نفر را ندیدم. ما هیچ مشکلی با این بازیکنان نداشتیم و طبیعی است که روند خوب فعلی را ادامه دهیم. اهل این موضوع هم نیستم که داخل پرونده‌ها سَرک بکشم. اگر موردی پیش بیاید به جزئیات قرارداد ورود می‌کنم اما فکر نمی‌کنم رقم قراردادهای آنها دلاری و ارزی باشد!

   

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------