منتظر اعلام زمان جدید دیدار دو تیم از سوی سازمان لیگ هستیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم فوتبال سپاهان
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: طبق اساسنامه باید ۲ بازه زمانی ۳۰ دقیقه به تیم ما زمان می‌دادند و با توجه به اینکه در ۳۰ دقیقه دوم ما آماده مسابقه بودیم و پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرد، منتظر اعلام زمان جدید دیدار دو تیم از سوی سازمان لیگ هستیم. 

رضا فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اتفاقات روز گذشته و حواشی دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در نهایت به لغو بازی منجر شد، اظهار کرد: روز پیش از بازی ابلاغیه‌ای شفاهی به ما رسید که دیدار ما برابر پرسپولیس بدون تماشاگر خواهد بود. پس از این موضوع در جلسه هماهنگی دو تیم اعلام کردم که اگر قرار است، بازی ما بدون حضور هواداران باشد، آن را لغو کنید و حتی آقای جلال مرادی در صورت جلسه خود این مطلب را نوشتند.

 

وی ادامه داد: تلاش‌های باشگاه از صبح روز گذشته برای لغو این دیدار شروع شد، اما متاسفانه سازمان لیگ این کار را انجام نداد. از ساعت ۱ بعدازظهر آقایان تابش و نیکفر به استانداری اصفهان رفتند که در این جلسه صحبت‌هایی درباره منافع ملی به میان آمده که در صورت لغو بازی، ممکن است که میزبانی جام‌جهانی را از دست بدهیم و تیم‌های کشورهای دیگر منتظر این اتفاق هستند.  

 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: هواداران ما در خصوص تصمیم بازی بدون تماشاگر بسیار ناراحت بودند و جا دارد من از آن‌ها عذرخواهی کنم. آن‌ها خواهان عدم حضور تیم در ورزشگاه بودند و این دیدار سه بر صفر به سود پرسپولیس شود؛ اما با توجه به منافع ملی کشور به ورزشگاه رفتیم.  

 

وی گفت: سپاهان با هوادار خود زنده است و هوادار با این تیم می‌خوابد، زندگی می‌کند، می‌خندد، خوشحال می‌شود و ... با اینکه هیچ منافعی برای او ندارد. ما دوست داشتیم به درخواست هواداران خود لبیک بگوییم، اما فشارهایی به ما وارد شد که این اتفاق افتاد.

 

فتاحی تصریح کرد: با این وجود ما به ورزشگاه رفتیم و طبق اساسنامه فوتبال دو بازه زمانی ۳۰ دقیقه باید به تیم ما زمان می‌دادند که ما در ۳۰ دقیقه دوم آماده مسابقه بودیم، اما پرسپولیس موافقت نکرد. من به جلال مرادی آمادگی تیم را اعلام کردم، اما متاسفانه قبول نکردند.

 

وی با اشاره به دیدار پرسپولیس با داماش که در جام‌حذفی رخ داد و با چند ساعت تأخیر برگزار شد، تاکید کرد: هواداران پرسپولیس مشکلات آن دیدار را درست کردند و ۴ ساعت آن دیدار به تعویق افتاد. به یاد دارم که داماش نمی‌خواست در آن دیدار بازی کند، اما به دلیل اینکه یک طرف این دیدار پرسپولیس بود، این دیدار با تأخیر بسیار برگزار شد. به داماش دستور دادند که باید برابر پرسپولیس بازی کند. ما تیم شهرستانی هستیم و نمی‌توانیم از حق تمام تیم‌های شهرستانی دفاع کنیم. سلامتی هوادار، بازیکن و همه برای ما بسیار مهم است. ما در این دو روز نگفتیم که بازی نخواهیم کرد، بلکه درخواست ما به تعویق انداختن این دیدار بود.

 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: گفتیم همانطور که دیدار تیم ما برابر استقلال را به دلیل آلودگی هوا به تعویق انداختید و گفتید که سلامت مردم برای ما بسیار مهم است، این دیدار را نیز لغو و به زمان دیگر موکول کنید. استقلال دیداری معوقه با فولاد دارد که ما درخواست کردیم، این دیدار همزمان با دیدار آن دو تیم باشد. با آقای سهیل مهدی صحبت کردم و گفتم که ما حاضر هستیم حتی هر ۳ روز یکبار بازی کنیم و مشکلات سفر و همه چیز آن را به جان می‌خریم، اما متاسفانه قبول نکردند.  

 

وی ادامه داد: با تمام این مشکلات ما به ورزشگاه رفتنیم. عنوان شده بود که بازیکنان باید در اتوبوس لباس تعویض می‌کردند. ما در لیگ استان و محلی حضور نداریم و تدارکات ما از ۳ ساعت زودتر به ورزشگاه می‌آید و لباس بازیکنان را در رختکن چیدمان می‌کند. تمام تدارکات ما آماده بود، اما باید به رختکن می‌آمدند و لباس می‌پوشیدند که این اتفاق و آماده شدن برای بازی ۲۰ دقیقه زمان می‌برد و آماده مسابقه بودیم، اما متاسفانه پرسپولیس موافقت نکرد.  

 

فتاحی در پایان در خصوص اینکه آیا نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس رقم خواهد خورد یا خیر؟ گفت: طبق اساسنامه‌ای که در شبکه‌های تلویزیونی نیز نمایش داده شده است، ۲ بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای باید به ما زمان می‌دادند و ما در ۳۰ دقیقه دوم آماده بازی بودیم و اکنون منتظر برنامه جدید سازمان لیگ برای دیدار سپاهان و پرسپولیس اعلام شود. اگر اتفاق دیگری رخ دهد، حتماً به نهادهایی که باید شکایت کنیم، شکایت خود را اعلام خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------