آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس چگونه مدیرعامل پیکان شد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به دلیل بازنشسته بودن مجبور شد صندلی مدیریت این باشگاه را ترک کند، در همان شرایط مدیرعامل باشگاه دولتی پیکان شد! 

به گزارش  مهر، حمیدرضا گرشاسبی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت و تیم تحت مدیریت وی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، پس از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها از مسئولیتش کنار گذاشته شد تا به این قانون احترام بگذارد.

 

گرشاسبی اما چند ماه بعد به عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان انتخاب شد و پس از چند ماه فعالیت در این مسئولیت، امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان مدیرعامل جانشین محمود شیعی شد.

 

با انتخاب گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان این پرسش مطرح می‌شود که چطور وی برای فعالیت در باشگاه پرسپولیس بازنشسته بود اما حالا برای مدیرعامل باشگاه پیکان بازنشسته نیست؟

 

آیا قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها فقط برای باشگاه پرسپولیس اجرا می‌شود و برای سایر باشگاه‌های دولتی آزاد است؟ اگر باشگاه پیکان هم از بودجه دولتی ارتزاق می‌کند، پس گرشاسبی چگونه توانسته با وجود بازنشسته بودن مدیرعامل شود؟

 

آیا می‌شود از یک قانون واحد را دو تفسیر داشت؟ آیا گرشاسبی در حالت عادی و قانونی مدیرعامل پیکان شده است؟ سوالات در این مورد زیاد است اما به نظر می‌رسد وی با استفاده از موارد قانونی مدیرعامل نشده و عوامل دیگری در این مورد دخیل بوده است.

 

این در حالی است که در هیأت مدیره باشگاه پیکان افراد بازنشسته دیگری هم حضور دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------