مرفاوی: وضعیت استقلال به قدری نگران کننده بود فتح‌الله‌زاده رفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
صمد مرفاوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال وضعیت این باشگاه را نگران کننده توصیف کرد. 

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درباره بحث ادامه یا لغو مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این مسئله بستگی دارد که وضعیت کنونی تا چه زمانی ادامه داشته باشد. اگر تا پایان اردیبهشت نیز شرایط به این شکل باشد، می‌توان بازی‌های باقی مانده لیگ را به صورت فشرده برگزار کرد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ دسته اول و دوم را داریم و بحث تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده مطرح است، لغو لیگ این مسائل را بهم می‌ریزد. اگر لیگ‌ها را به صورت فشرده برگزار کنند، منطقی‌تر است. مسابقات و برنامه‌ریزی‌های لیگ همیشه طبق برنامه پیش نرفته و اشکالی ندارد مسابقات لیگ بعدی با تاخیر آغاز شود!

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه برخی صحبت‌ها این است که لیگ لغو شده و تنها قهرمان را مشخص کنند، گفت: اگر قرار است تیمی را قهرمان کنند، کل فصل باید بهم بریزد و آن را لغو کنند. زمانی هست که مثل انگلیس تیم لیورپول با اختلاف در صدر باشد که تیم‌های دیگر نتوانند به آن برسند، شرایط کمی فرق می‌کند. اگرچه این موضوع هم درست نیست و مسابقات باید برگزار شود. 

 

مرفاوی درباره شرایط تیم استقلال و استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سرپرستی باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده مدیر باتجربه‌ای است اما مدیریت الان با گذشته فرق کرده است. بازیکنان امروزی، شرایط لیگ و باشگاه تفاوت زیادی با قبل کرده‌اند. در اینکه فتح‌االه‌زاده مدیر کاربلدی است، شکی نیست اما شرایط استقلال خیلی سخت است. وقتی فتح‌الله‌زاده آمد گفتم خدا آخر و عاقبتش را به خیر کند.

 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت استقلال خیلی سخت است و پرسپولیس نیز این شرایط را دارد  وضعیت استقلال با این بدهی‌ها بحرانی است و نیاز به تدبیر و برنامه دارد تا بتوان مشکلات را حل کرد. شرایط استقلال آنقدر سخت است که مدیری مثل فتح‌الله‌زاده پس از دو سه هفته نیامده رفت. حالا می‌خواهد بیماری باشد یا هر موضوع دیگری. شرایط استقلال نگران کننده است.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: استقلال به لحاظ فنی می‌تواند شرایط بهتری داشته باشد به شرطی که تیم پشتیبانی خوب باشد که متاسفانه نیست.

 

  تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------