جزئیات جشن قهرمانی احتمالی لیورپول



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , جشن قهرمانی
جزئیات جشن قهرمانی احتمالی لیورپول با رعایت نکات بهداشتی اعلام شد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، ریچارد مسترز مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس اعلام کرد، باشگاه لیورپول در صورت قهرمانی اجازه برگزاری جشن و مراسم بالا بردن جام قهرمانی را خواهد داشت اما بدون حضور تماشاگران باید مراسم را برگزار کند.

 

ریچارد مسترز ، مدیر اجرایی لیگ برتر ، پیشنهاد کرده است  به لیورپول در صورت قهرمانی در لیگ برتر اجازه جشن قهرمانی با رعایت نکات بهداشتی در قبال ویروسی کرونا داده خواهد شد.

 

لیورپول از هشت بازی باقی مانده خود باید حداکثر شش امتیاز داشته باشد تا از سال ۱۹۹۰ برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود و فصل فعلی احتمالاً ماه آینده از سر گرفته خواهد شد. اعپای این تیم  آزمایش کرونای خود را انجام دادند و انتظار می رود روز سه شنبه هفته بعد میزبان تمرینات گروهی باشد. با این حال ، نگرانی در مورد اقدامات فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد. 

 

با این وجود ، مسترز مصمم است با مراسمی به برندگان لیگ برتر پاداش دهد.

 

ریچارد مسترز ، مدیر اجرایی لیگ برتر گفت: بله. ما دوست داریم یک جشن قهرمانی برای بازیکنان و  که خیلی سخت کار کرده اند داشته باشیم.ما سعی خواهیم کرد و این کار را انجام خواهیم داد مگر اینکه به دلیل نگرانی های ایمنی امکان پذیر نباشد.

 

مسترز همچنین برنامه هایی را برای دیدار برگشت آرسنال در منچسترسیتی و دیدار استون ویلا با شفیلد یونایتد که بازیهای عقب افتاده هستند بعد از پایان فصل ارائه داد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------