علي خسروي:دستور از بالا براي ورود کفاشيان صادر شده؟!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کفاشيان

 

در خصوص ورود مجدد علي کفاشيان به فدراسيون اهالي فوتبال نظرات متفاوتي دارند. علي خسروي پيشکسوت داوري کشورمان در مورد اين مساله و وضعيت داوران صحبت کرد.

 

در خصوص ورود دوباره کفاشيان به فدراسيون چه نظري داريد؟

دليل بازگشت کفاشيان را نمي‌دانم، هيچ جوابي دريافت نکرديم، پس نمي‌توانم در اين رابطه نظر دهم، اما مشخص‌شده اين فرد 3سال محروم بوده که 2سال آن را بخشيدند و فکر مي‌کنم دستور از بالا صادر شده است.

 

خيلي از داوران اعتقاد دارند، تمريني که استاد آمادگي جسماني براي آمادگي داوران قبل از شروع مسابقات داده تمرين فوتبال است!

تمريناتي که داده شده براي فوتباليست‌هاي 22 تا 30سال است در صورتي‌که ميانگين سن داوران ما 35سال است. تمرين داوران فرق دارد و از بخش‌هاي استقامت، هوازي و سرعت تشکيل شده است. سر تمرين داوران که رفتم نحوه تمرينات براي خود من هم سوال ايجاد کرد.

 

در رابطه با حقوق و مزاياي داوري، چه نظري داريد؟

حقوق داوري 50درصد افزايش يافته است.

 

يک داور اگر در طول 30هفته بيست سوت بزند 18ميليون مي‌گيرد که اين ظلم در حق داوران است، هيچکس هم نمي‌خواهد اين وضعيت را درست کند. براي پرداخت‌هاي داوري پيشنهادات زيادي داشتيم اما مسئولان توجهي نکردند.

 

کدام رئيس فدراسيون فوتبال در 20سال گذشته با 5داور جلسه گذاشته، قبل از بازي‌هاي مهم داوران را ديده و تشويق کرده و از مشکلات آنها باخبر شده است؟ هيچ رئيس فدراسيوني اين کار را نکرده و در آينده هم مطمئنم نمي‌کنند. داور وقتي آسيب مي‌بيند کنار گذاشته مي‌شود تا زماني که آسيب‌ديدگي او برطرف شود. خود من سال80 مينيسک پاي راست و سال85 مينيسک پاي چپم را عمل کردم، در اين چند سال دوري از فوتبال يک نفر از فدراسيون سراغ من نيامد. در داوري پهلوان زنده را عشق است.

 

 آرمان‌ملي 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------