رامین رضاییان: به فکر بقای الشحانیه هستم نه آقای گلی/ مقابل الاهلی آزادی داشتم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رامین رضاییان
بازیکن ایرانی تیم فوتبال الشحانیه قطر گفت: در حال حاضر به فکر کمک به الشحانیه برای بقا در لیگ ستارگان هستم نه کسب عنوان آقای گلی. 

به گزارش مهر، رامین رضاییان در دیدار این هفته تیم الشحانیه قطر موفق شد برابر تیم الاهلی دو گل بزند و باعث کسب سه امتیاز ارزشمند برای تیم الشحانیه شود.

 

این بازیکن ایرانی در گفتگو با نشریه «استاد الدوحه» قطر گفت: ما در طول فصل می شنیدیم که الشحانیه سقوط می کند اما در توانایی خود برای بقا شک نداشتیم. پیروزی مقابل الاهلی فقط اهمیت رقابتی ندارد بلکه از نظر روحی هم مهم است زیرا کسب سه امتیاز انگیزه بزرگی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

 

رضاییان ادامه داد: در واقع ما هنوز چیزی به دست نیاورده ایم. باوجود اهمیت برد مقابل الاهلی، باید آن بازی را فراموش کنیم و تمرکزمان روی بازی با السیلیه باشد چون بازی های باقی مانده برای ما مثل یک فینال است تا بتوانیم به هدفمان برای بقا در لیگ ستارگان دست یابیم.

 

بازیکن ایرانی تیم فوتبال الشحانیه در خصوص سبک بازی این تیم مقابل الاهلی تاکید کرد: ما با یک رویکرد و روش متفاوت بازی کردیم. نبیل انور مربی تیم تصمیم گرفت با سیستم ۲-۳-۵ بازی کند؛ طوری که من بین دفاع و حمله آزادی عمل داشتم. عملکرد تیم عالی بود. نبیل مربی جوان و جاه طلبی است. از او به خاطر کاری که در این دوره حساس انجام داد تشکر می کنم. او به تیم اعتماد به نفس داد. 

 

رضاییان با دو گلی که مقابل الاهلی زد، تعداد گل های خود را در لیگ ستارگان به عدد ۱۰ افزایش داد تا به کورس مدعیان آقای گل نزدیک شود. وی در این مورد هم گفت: از کاری که انجام می دهم خوشحال هستم. هرچند که پست من دفاع راست است. من ترجیح می دهم سازنده گل باشم ولی موفق شدم مثل شماره پیراهنم که ۱۰ است، ۱۰ گل به ثمر برسانم. 

 

این بازیکن ایرانی در پایان گفت: من به فکر خودم نیستم. کسب عنوان بهترین گلزن، آخرین دغدغه من است. مهم برای من تیم است و اینکه کمک کنم در لیگ ستارگان باقی بماند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------