بوکس زنان در خوزستان ممنوع شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بوکس زنان
رییس هیات بوکس خوزستان هرگونه فعالیت در بخش بانوان این رشته را در استان ممنوع دانست.

به گزارش ایسنا، حمید زنگنه‌منش گفت: باتوجه به نامه اخیر فدراسیون بوکس، هرگونه فعالیت در بخش بانوان این رشته از جمله مربیگری، تمرین، آموزش و برگزاری کلاس تئوری ممنوع است.وی تاکید کرد: همچنین هیچ مربی آقایی در استان حق آموزش رشته بوکس را به بانوان ندارد و در صورت اقدام به انجام این کار، عواقب ناشی از آن بر عهده شخص خاطی خواهد بود و با او برخورد خواهد شد.

 

رییس هیات بوکس خوزستان گفت: تمام مربیان و هیات‌های شهرستانی باید به دستور ابلاغی فدراسیون و هیات استان تمکین کنند و از مربیان نیز می‌خواهم اقدامی در زمینه آموزش و تمرین ورزشکاران خانم نداشته باشند. برای فعالیت در بخش بانوان باید منتظر تصمیم فدراسیون باشیم و هر زمان که خود فدراسیون مجوز صدور این مهم را صادر کند، ما نیز در استان فعالیت‌مان را شروع می‌کنیم.

 

وی در ادامه نیز درباره وضعیت بوکس خوزستان، عنوان کرد: خدا را شکر در سال ۹۸ بوکس خوزستان روزهای خوبی داشت و در مسابقات قهرمانی کشور در رده سوم قرار گرفتیم و در بخش کارگری کشور نیز به قهرمانی رسیدیم. برای سال ۹۹ نیز برنامه‌های خوبی داریم و معتقدیم که بوکس خوزستان می‌تواند روزهای خیلی بهتری را تجربه کند. امیدوارم با حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بتوانیم این برنامه‌های مدنظر را اجرایی کنیم.

 

زنگنه‌منش با بیان این که به کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای جسور و قدرتمند خوزستانی امیدوار هستیم، گفت: سال گذشته اشکان رضایی همراه با تیم‌ملی بوکس عازم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شد که متاسفانه باوجود شایستگی بسیار، از رسیدن به این سهمیه بازماند اما امیدوارم که در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک که در سال جاری خواهد بود، او و همچنین مسلم مقصودی، سیاوش امیدی و رضا سلیمانی به این سهمیه دست پیدا کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------