جان واریو: امیدوارم این فصل سخت را با کسب یک جام به پایان برسانند/ استقلال همیشه در پایان فصل بهتر نتیجه می گیرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جان واریو
بازی به لحاظ نتیجه برای استقلال بی‌شک راضی‌کننده بود. امسال نیز همچون چند فصل گذشته آبی‌پوشان در پایان فصل خوب نتیجه می‌گیرند و سؤال این است چرا این روند رو به جلو از همان ابتدای فصل اتفاق نمی‌افتد؟

هافبک برزیلی و محبوب سابق استقلال از شرایط این روزهای آبی ها می گوید.

 

به گزارش ایلنا،فابیو جان واریو بازیکن محبوب سابق استقلال می‌گوید با وجود اینکه بازیکنان این تیم تمام تلاش‌ خود را برای کسب جایگاه مناسب در پایان فصل انجام داده‌اند شانس این را پیش رو دارند که حداقل به یک جام در این فصل برسند.

 

سبک بازی استقلال مقابل سپاهان راضی کننده بود؟

بازی به لحاظ نتیجه برای استقلال بی‌شک راضی‌کننده بود. امسال نیز همچون چند فصل گذشته آبی‌پوشان در پایان فصل خوب نتیجه می‌گیرند و سؤال این است چرا این روند رو به جلو از همان ابتدای فصل اتفاق نمی‌افتد؟ قطعاً اگر استقلال در ابتدای فصل خوب بسته می‌شد اتفاقات بهتری برای آبی‌پوشان رقم می‌خورد و اینگونه متضرر نمی‌شدند، اما خدا را شکر که تیم نتایج خوبی می‌گیرد و با کسب جام حذفی دل هواداران را پس از چند فصل شاد می‌کند.

 

استقلال می‌تواند با همین روند فصل را به پایان برساند؟

تیم با حضور تمام بازیکنان تکمیل می‌شود. به دلیل کرونا تیم در چند بازی ناقص بود و این خیلی به ما ضربه زد. باید در نظر داشته باشیم که پس از شروع مجدد مسابقات تمام بازیکنان از شرایط ایده آل دور بودند و بازیکنان استقلال هم از این قاعده مستثنی نیستند. بازیکنان تمام تلاش‌شان را انجام دادند و امیدوارم این فصل سخت را با کسب یک جام به پایان برسانند تا دل هواداران را شاد کنند.

 

مجیدی می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد؟

دو بازی مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر شاید آسان به نظر بیاید اما از آنجایی که این دو تیم برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند پس مطمئنا استقلال کار آسانی نخواهد داشت. استقلال باید بتواند به 6 امتیاز این دو بازی برسد تا خیالش از بابت کسب جایگاه دوم جدول رده بندی راحت باشد و آن زمان سهمیه آسیایی به راحتی در دست خواهد بود.

 

از عملکرد مجیدی انتقاد می‌شود اما حالا تیمش در نیمه نهایی جام حذفی است؟

در این شرایط سخت آمدن و کار کردن و نتیجه گرفتن اتفاق خوبی است، اما این روند رو به رشد باید تا پایان فصل ادامه داشته باشد. البته باشگاه وقتی در این شرایط سخت مربی می‌آورد باید از او حمایت کند تا شرایط برای پیشرفت بیشتر مهیا شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------