شاه‌منصوری: قرارداد ویلموتس، چکیده قرارداد کی‌روش است/ وکیل سوئیسی نگذاشت به فیفا اعتراض کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,ویلموتس
وکیل فدراسیون فوتبال می‌گوید، قرارداد مارک ویلموتس، چکیده قراردادی بوده است که با کارلوس کی‌روش تنظیم شده است.

به گزارش ایسنا، شاه‌منصوری، یکی از وکلای فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت از مارک ویلموتس، درباره صدور رای محکومیت ۶.۲ یورویی برای این فدراسیون از سوی فیفا به عنوان غرامت، گفت: ما زمانی به این پرونده اضافه شدیم که آقای ویلموتس دعوای خود را مطرح کرده بود و فدراسیون باید پاسخ آن را می‌داد و ۴ روز تا ضرب‌الاجل نهایی این پرونده باقی مانده بود. در آن موقع باید تیم حقوقی این مساله تشکیل می‌شد. ما در وهله اول باید پرونده را مطالعه می‌کردیم و پاسخ این دعوا را می‌دادیم.

 

او ادامه داد: مطالبه ویلموتس، غرامت ناشی از فسخ قرارداد بود و او مدعی بود فدراسیون دستمزد من را پرداخت نکرده و ما در پاسخ به این دعوا گفتیم که ایشان در وهله اول قرارداد را فسخ کرده بود و ایشان خواستار غرامت شدند. ما الان در یک دعوا هستیم و الان نمی‌توانیم به معایب این قرارداد اشاره کنیم. ما می‌توانستیم به این موضوعات در یک بازه زمانی دیگری بپردازیم. کسانی که قرارداد را نوشتند باید از آن دفاع کنند.

 

شاه‌منصوری در پاسخ به این سوال که قرارداد ویلموتس از چه قراردادی الهام گرفته است؟ گفت: ما از همان روز اول دنبال این مساله بودیم. چکیده قرارداد کی‌روش و تجربه‌ای که فدراسیون فوتبال از قرارداد کی‌روش داشته است، مجموع چیزی است که باعث شده قرارداد ویلموتس نوشته شود. در مجموع ما راه درستی در شیوه قراردادها نمی‌رویم. قرارداد می‌توانست از این بدتر بشود.

 

او درباره اخراج وکیل سوئیسی این پرونده، گفت: ما اعتقادی به حضور وکیل خارجی نداشتیم و در دوره قبلی فدراسیون گفته شد که یک وکیل خارجی در پرونده بیاید. ایشان ۹ سال عضو دپارتمان حقوقی فیفا بود. او قرار بود تحت لوای ما کار کند اما این اتفاق نیفتاد.

 

وکیل فدراسیون فوتبال درباره نامه اعتراضی فدراسیون به فیفا مبنی‌بر این‌که تنها یک نفر این پرونده را قضاوت می‌کند و دلیل ارسال نشدن این نامه، گفت: تصمیم وکیل سوئیسی بر این بود که این نامه ارسال نشود.

 

 شاه‌منصوری افزود: قرارداد ایده‌آل، قراردادی است که حافظ منافع شما باشد. ما این قرارداد را تنظیم کردیم اما این‌که این قرارداد در چه زمانی تنظیم و امضاء شده است، مورد اهمیت است. این قرارداد صرفا بنایش بر این بوده که چالش‌های دوران  کی‌روش را برای ما به وجود نیاورد. پرونده بعد از مرجع فیفا دو دادگاه دیگری را در پیش دارد و دادگاه CAS هم که در پیش است و می‌توانیم در آنجا شرایط را تغییر دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------