ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
سرمربی سرخپوشان در شرایطی پا به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان گذاشته، که اینبار حریف ازبکستانی را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش ورزش سه ، بعد از صعود از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین و در ادامه حذف السد مدعی از این رقابت‌ها، اکنون یحیی گل محمدی تنها دو گام با فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 فاصله دارد. جایی که ابتدا باید از سد پاختاکور ازبکستان بگذرد و خود را مهیای تقابل با یکی از رقبای عربستانی کند. سرمربی سرخپوشان با توجه به محرومیت سیامک نعمتی، در بازی با پاختاکور مجبور به ایجاد چند تغییر در ترکیب اولیه خود شده است.

 

حامد لک بار دیگر درون دروازه سرخپوشان حاضر خواهد شد. دروازه‌بان پرسپولیس که در بازی قبلی با توجه به نمایشی که داشته در تیم منتخب مرحله قرار گرفته، با دریافت تنها یک گل از روی نقطه پنالتی طی پنج بازی اخیر، نمایشی درخشان به جا گذاشته و اینبار هم یحیی امیدوار به تداوم این روند برابر پاختاکور خواهد بود. 

 

خط دفاعی پرسپولیس با توجه به غیبت سیامک نعمتی با یک تغییر برابر حریف حاضر خواهد شد. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان بار دیگر در قلب دفاعی حاضر خواهند شد و در سمت چپ نیز سعید آقایی به بازی خواهد پرداخت. در سمت راست مهدی شیری که پیش از بازی با السد به اردوی سرخ‌ها اضافه شده بود، جانشین سیامک نعمتی در این بازی در پست راست دفاعی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------