اسناد خطیر و خلیل‌زاده علیه یکدیگر؛ اتهام ۸۸ هزار دلاری و ۸۰ میلیونی دو مدیر استقلالی به هم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
علی خطیر، معاون ورزشی اسبق باشگاه استقلال تهران شب گذشته در یک گفت وگوی اینستاگرامی صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد. 

به گزارش ایلنا رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به ادعاهای معاون سابق این باشگاه پاسخ داد. خطیر که به تازگی با اخبار پیرامون شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا روی زبان‌ها افتاده پس از مدتی دوری از حواشی فوتبال این بار اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه را متهم کرد.

 

خطیر مدعی شد باشگاه از ترانسفر سید مجید حسینی مبلغ ۸۸ هزار یورو درآمدزایی کرده بود و این مبلغ در حساب باشگاه وجود داشت اما برخلاف اصرار او، خلیل زاده رقم مورد نظر آندره‌آ استراماچونی را به او پرداخت نکرد تا در نهایت این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

خلیل زاده در واکنش به این ادعا سندی رامنتشرکرده  که نشان می‌دهد در زمان حضور خطیر به عنوان معاون استقلال در پرونده انتقال میلاد باقری، مدافع سابق نفت مسجد سلیمان پول خارج از عرفی از او دریافت شده است.

 

در نامه‌ای که باقری خطاب به باشگاه استقلال نوشته مشخص شده است که او برای پیوستن به جمع آبی پوشان مبلغ ۸۰ میلیون تومان به یک واسطه پرداخت کرده است اگرچه بعدا در طول حضورش در جمع آبی پوشان هرگز حتی در لیست ۱۸ نفره هم برا نمی‌گرفت.

 

سندی که خلیل زاده علیه خطیر افشا کرده می‌تواند در صورت اثبات به عنوان یک مدرک قابل استناد موجب محرومیت این فرد شود و اتفاقات عجیب جدیدی را پیرامون باشگاه استقلال رقم بزند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------