رسول پناه در جمع هواداران پرسپولیس:۳۵۰ هزار یورو از پول برانکو آماده شده است!/ بشار رسن هم ساز جدایی کوک کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جمع هواداران این تیم خاطرنشان کرد ۳۵۰ هزار یورو از پول برانکو ایوانکوویچ فراهم شده اما این باشگاه می خواهد کل طلب سرمربی قبلی خود را یک جا پرداخت کند. 

حدود ۳۰ هوادار باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در در برابر ساختمان این باشگاه پیگیر پرونده برانکو ایوانکوویچ (Branko Ivanković) ، پرداخت مطالبات سرمربی سابق این باشگاه و مشکلات شجاع خلیل زاده شدند.

 

این هواداران بدون سر دادن شعار در برابر ساختمان پرسپولیس دقایقی با امیر علی حسینی، معاون بین الملل باشگاه و مسئول نگهبانی این باشگاه انجام دادند و در ادامه مهدی رسول پناه از این هواداران دعوت کرد با حضور در ساختمان توضیحات وی را درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو بشنوند.

 

مهدی رسول پناه در جمع هواداران پرسپولیس در رابطه مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرد :اکنون ۵۵ میلیارد از شرکت کارگزار طلب داریم.از وقتی آمدیم برای پرداخت طلب این مربی اقدام های خوبی انجام داده ایم. خدا کمک کرد و ۳۵۰ هزار یورو آماده کرده ایم تا بتوانیم به برانکو پرداخت کنیم. البته ما منتظر هستیم کل طلب وی را یکجا بدهیم زیرا الان پرداخت این ۳۵۰ هزار یورو فایده ای ندارد. اصلا هم فکر نمی کردم این پول که برای انتقالش به حساب این مربی محدودیت داریم، پرداخت شود.

 

وی ادامه داد:برای اینکه کمیته انضباطی فیفا بداند برای پرداخت طلب برانکو حسن نیت داریم، دو نامه برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم تا با پرداخت این مبلغ حسن نیت خود را نشان بدهیم اما تاکنون جوابی ما نداده اند.

 

بشار رسن هم ساز جدایی کوک کرد/ هافبک عراقی با تیم قطری قرارداد بست؟

 

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده طبق بند قراردادش پول او را ندهند قراردادش را فسخ می کند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

بشار رسن از بازیکنانی بود که برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس مورد حمایت هواداران قرار داشت و مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد با او از سوی هوادارانش تحت فشار بود. از سوی دیگر هم یحیی گل محمدی بر حفظ این بازیکن عراقی تاکید داشت.

 

باشگاه پرسپولیس در ماجرای پرداختی های رسن نیز در این دو سال بدقولی کرده بود ولی با وجود این شرایط قرارداد رسن و پرسپولیس قبل از اعزام به لیگ قهرمانان آسیا تمدید شد.

 

اما در جریان این تمدید قرارداد و با توجه به بدقولی هایی که پرسپولیس در پرداخت مطالبات داشته رسن در این تمدید قرارداد بندی در قراردادش گنجاند مبنی بر اینکه اگر باشگاه پرسپولیس تا ۲۰ مهر ۱۲۰ هزار دلار از مطالباتش را ندهد او میتواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

 

گفته می شود این بازیکن که پس از اتمام بازی های لیگ قهرمانان آسیا همراه سرخپوشان به تهران نیامد و در قطر ماند با یک باشگاه قطری قرارداد بسته و به باشگاه پرسپولیس هم پیام داده اگر تا فردا ۱۲۰ هزار دلار او را ندهد او قراردادش را یک طرفه فسخ می کند. 

 

بشار حتی غیر از این بند قرارداد، بند دیگری در قراردادش هست که اگر در طول نیم فصل مطالباتش درست پرداخت نشود در نیم فصل می تواند از جمع سرخپوشان جدا شود.

 

اکنون باشگاه پرسپولیس در شرایطی است که علاوه بر همه مشکلات بابت پرداخت پول به برانکو سایر بازیکنان با این تهدید بازیکن عراقی هم روبرو شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------