جنجال آپشن؛ از درخواست میلیاردی یحیی تا بلاتکلیفی بازیکنان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس

 

تا زمانی که یکسری ملاحظه‌کاری‌ها جای خود را به شفاف‌سازی می‌دهد نتیجه‌اش همین می‌شود که امروز از باشگاه پرسپولیس می‌بینیم و می‌شنویم. مهدی رسول‌پناه شاید فکرش را هم نمی‌کرد بعد از فینالیست شدن پرسپولیس تا این حد به خاطر پرداخت نشدن مطالبات برانکو تحت فشار قرار بگیرد. اما حالا کم صحبت کردنش ابهامات و چراهای بسیاری را ایجاد کرده است.

 

هر روز از گوشه و کنار باشگاه اخباری شنیده می‌شود که جز نگرانی هواداران چیزی در پی ندارد. از طرفی برخی پیشکسوتان هم در این اوضاع و احوال پا پیش گذاشتند که باید دید هدف‌شان از این کار چیست؟ به دنبال محبوبیت بیشتر هستند یا اینکه واقعاً می‌خواهند کاری انجام دهند. به نظر می‌رسد این شرایط تا وقتی تکلیف برانکو و بازیکنانی که بحث جدایی‌شان مطرح شده مشخص نشود وجود خواهد داشت.

 

در حال حاضر بیشتر اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس موضوع بسیار حساس و جدی طلب برانکو است. یک روز می‌شنویم که باشگاه بخش قابل توجهی را آماده کرده و درصدد توافق جدید با کارگزار است. در همین راستا خبر می‌آید که کارگزار پول مورد نظر را تدارک دیده اما پول پرسپولیس آماده نیست. یا اینکه می‌گوید پول باشگاه آماده است اما شرایط کارگزار مورد توافق باشگاه نیست. اینکه کدام طرف پول ندارد یا اینکه چرا توافقی نمی‌شود را کسی نمی‌داند و دو طرف هم شفاف‌سازی نمی‌کنند. حالا شما جای هوادار حرف کدام طرف را باید قبول کنید؟

 

موضوع دیگر بحث محمد نادری است. در حالی که یحیی گل‌محمدی صراحتاً در محل تمرین اعلام کرد که محمد انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و در حال حاضر فقط سعید آقایی را در سمت چپ دارد عنوان کرده که نادری را می‌خواهد. اما چرا تا امروز تکلیف او مشخص نشده است. چرا بر اساس شنیده‌ها به تماس‌های تلفنی‌اش پاسخ نمی‌دهند؟

 

اصلاً چه کسی در باشگاه باعث شده تا خواسته گل‌محمدی انجام نشود؟ چرا نادری سکوت کرده و چرا باشگاه حرفی نمی‌زند؟

 

اما داستان جدایی شجاع خلیل‌زاده بسیار جدی است. او هم مدعی شده که مسئولان باشگاه جوابش را نمی‌دهند. از طرفی رسانه‌های قطری هم از توافق نهایی او با تیم الریان خبر می‌دهند. آیا حق با شجاع است یا اینکه او واقعاً تصمیم به رفتن دارد و نمی‌تواند قید دلارهای نقد آنها را بزند. در اینکه خلیل‌زاده پرسپولیسی است و جزو اولین‌هایی بود که قراردادش را تمدید کرد هیچ شکی نیست اما چرا باشگاه درباره این ادعا هم سکوت کرده است؟

 

اما آخرین شایعه‌ای که به گوش رسیده و باورش هم سخت است اینکه یحیی گل‌محمدی نسبت به مبلغ قراردادش اعتراض دارد. ظاهراً او مبلغ بسیار بیشتری را طلب کرده که باشکاه از آن استقبال نکرده است. البته باز هم باشگاه در این باره سکوت کرده است؟ اگر وقعاً چنین ادعایی صحت داشته باشد چرا رسول‌پناه چیزی نمی‌گوید؟ به هرحال وقتی می‌شنویم بعضی مربیان قراردادهای چند میلیاردی بسته‌اند خیلی هم عجیب نیست که گل‌محمدی با نتایج خوبی که به دست آورده درخواست قرارداد بیشتری داشته باشد.

 

حالا به همه اینها موضوع نارضایتی رادوشویچ را هم اضافه کنید. او مدعی شده که چند ماه از پرداختن نشدن مطالباتش می‌گذرد و باشگاه هم پولی به او نداده است. بازیکنان تازه‌وارد هم که دریافتی نداشتند و اگر تا شروع فصل پولی دریافت نکنند شاید صدای اعتراض آنها را هم بشنویم.

 

اولین سؤالی که در ذهن ایجاد می‌شود این است که چرا تمام افراد طرف این شایعات شفاف‌سازی نمی‌کنند؟ مگر نه اینکه همه آنها خودشان را پرسپولیسی می‌دانند و در صفحات شخصی‌شان از عشق به هوادار می‌گویند؟ الان هم تا دیر نشده به عشق همان هوادار که ادعایش را دارید خیلی شفاف صحبت کنید تا آنها هم از بلاتکلیفی خارج شوند چون به هرحال شما که در خلوت خودتان تصمیم‌تان را گرفته‌اید و چه بخواهید و چه نخواهید خیلی زود پاسخ این ابهامات با تصمیمی که می‌گیرید مشخص خواهد شد.

 

راستی حالا شما هوادار پرسپولیس دوست دارید کدام شایعه را باور کنید؟

 

 ایران ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------