«کی‌روش» در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
یک رسانه کلمبیایی اعلام کرد کارلوس کی‌روش در ماه مارس ۲۰۲۱ و در دیداری که کلمبیا با برزیل در پیش دارد، سرمربی تیم ملی این کشور نخواهد بود. 

به گزارش مهر، وضعیت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از دو باخت متوالی به اکوادور و اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ نامشخص است.

 

فدراسیون فوتبال کلمبیا به صورت رسمی چیزی درباره جدایی کی روش و یا استعفای این مربی منتشر نکرده است.

 

اظهارات کی روش سرتیتر رسانه‌های کلمبیا

از سوی دیگر، کی روش از گفتگو با رسانه‌های کلمبیایی خودداری کرده است ولی مصاحبه روز گذشته او با یکی از روزنامه‌های ایران، بازتاب بسیار گسترده‌ای در کلمبیا داشته است.

 

کی روش در این مصاحبه که به سر تیتر خبرهای ورزشی کلمبیا تبدیل شده، اعلام کرد که ماجراجویی اش در کلمبیا رو به پایان است که تاییدی است بر خبر جدایی اش از این تیم.

 

البته این مصاحبه واکنش‌های مختلفی در کلمبیا داشته و بعضی از کاربران کلمبیا در توییتر کی روش را مربی ترسویی دانسته‌اند که با رسانه‌های کلمبیا صحبت نمی‌کند.

 

کی روش در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود

سایت «elpilon» کلمبیا هم با اشاره به اظهارات روز گذشته کی روش، اعلام کرد فدراسیون فوتبال کلمبیا با این مربی پرتغالی در حال مذاکره است تا برای مسائل مالی با هم به یک توافق برسند.

 

این سایت نوشت: «کمیته اجرایی در حال بررسی رزومه گزینه‌های احتمالی برای نشستن روی نیمکت کلمبیا است … هرچند مباحث مختلفی درباره آینده کی روش مطرح می‌شود اما حقیقت این است که کی روش در بازی‌های ماه مارس (دیدار با برزیل و سپس پاراگوئه) سرمربی کلمبیا نخواهد بود.»

 

«والدراما» دست بردار کی‌روش نیست

از دیگر اتفاقات مرتبط با وضعیت کی روش در کلمبیا می‌توان به انتقادات ادامه دار کارلوس والدراما بازیکن پیشین و سرشناس کلمیا از سرمربی فعلی این کشور اشاره کرد. والدراما که در چند روز گذشته اظهاراتی علیه نحوه بازی گرفتن کی روش از نفراتی مثل «خامس رودریگس» انجام داده بود، مجدداً با مصاحبه خود خبرساز شده است.

 

والدراما با بیان اینکه فدراسیون کلمبیا هنگام انتخاب کی روش از آنها نظرخواهی نکرده است و مسئولیت نتایج و اتفاقات رخ داده در تیم ملی این کشور بر عهده مدیران این فدراسیون است، گفت: من در ۵۰ سال گذشته باخت کلمبیا با نتیجه ۶ بر یک را به یاد نمی آورم. شما به این نتیجه چه می‌گویید؟

 

وی همچنین با اشاره به مشکل کلمبیا در ایجاد موقعیت گل، تاکید کرد که در نظر خودش گزینه‌هایی برای هدایت تیم ملی کلمبیا به جای کی روش دارد؛ کسانی که تجربه حضور در جام جهانی را هم دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------