کریس رونالدو: لیونل مسی هیچوقت رقیب من نبوده! / یوونتوس انتقامش را از بارسا گرفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو
کریستیانو رونالدو معتقد است یوونتوس با این سبک بازی می تواند به موفقیت دست یابد. 

به گزارش ورزش سه ، یوونتوس امشب با دبل کریستیانو رونالدو و تک گل وینستون مک کنی موفق شد در خانه بارسلونا با سه گل به برتری دست یافته و به عنوان تیم صدرنشین به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یابد. کریستیانو رونالدو بازی در خانه بارسلونا را دشوار توصی کرد، اما به تمجید از سبک بازی تیمش پرداخت.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو در توئیتر خود نوشت: "بازگشت به اسپانیا و ایالت کاتالونیا همیشه زیبا است، اما بازی کردن مقابل بارسلونا که یکی از بهترین حریفان من بوده و حضور یافتن در استادیوم نوکمپ همیشه دشوار بوده است.

 

امشب مانند ما یک تیم قهرمان بازی کرده و توانستیم فوتبال سطح بالایی از خود ارائه دادیم. یوونتوس یک خانواده واقعی، قوی، متسحکم و متحد است و اگر بتوانیم چنین سبکی را در بازی های پیش رو نیز ارائه دهیم، از هیچ حریفی تا پایان فصل ترسی نخواهیم داشت. یوونتوس باید تا پایان اینگونه پیش برود."

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو

همچنین رونالدو در پایان بازی به شبکه مووی استار گفت: "اگر در نیوکمپ سه گل بزنید، شکی نیست که لیاقت این را داشته اید که صدرنشین شوید. البته شرایط بارسا خوب نیست، اما این پیروزی باید روحیه ما را تقویت کند. من همیشه رابطه بسیار صمیمانه ای با لیونل مسی داشته و او را به عنوان یک رقیب در نظر نمی گرفتم. هرکدام از ما همیشه به دنبال بهترین ها برای تیم خود بوده ایم.

 

رونالدو؛ بهترین بازیکن تاریخ را به نوکمپ آوردیم (عکس)

حساب توئیتر باشگاه یوونتوس پاسخی انتقامی به توئیت 40 روز پیش بارسلونا داد.

 

به گزارش  ورزش سه ، 7 آبان بارسلونا در شب غیبت کریستیانو رونالدو توانست تورین را فتح کند.

 

عثمان دمبله دقیقه 14 و لیونل مسی دقیقه 92  از روی نقطه پنالتی برای بارسا گلزنی کردند تا آبی اناری ها دومین پیروزی متوالی خود در لیگ قهرمانان را جشن گرفته و صدرنشین گروه باقی بمانند.

 

یوونتوس آن شب به وضوح غیبت کریستیانو را حس کرد. فوق ستاره پرتغالی به دلیل ابتلا به کرونا شانس حضور در بازی و دوئل مستقیم با مسی(پس از دو سال) را از دست داد و از خانه نظاره گر شکست تیمش بود. بدتر از همه اینکه لئو مسی توانست در آن بازی گلزنی کند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو

پیروزی و گلزنی مسی فرصت خوبی در اختیار باشگاه بارسلونا قرار داد و حساب توئیتر باشگاه کاتالان با انتشار عکس زیر برای یوونتوسی ها نوشت:« خوشحالیم که امشب توانستید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را در زمین تان ببینید.»

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو

واکنش یوونتوس در قبال این پیام هم جالب بود:« احتمالا لغتنامه اشتباهی در اختیار داشتید. بهترین بازیکن تاریخ واقعی(کریستیانو رونالدو) را به نوکمپ می‌آوریم.»

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو

 

 رونالدو از همان شب برای بازی برگشت با بارسا در نوکمپ لحظه شماری می کرد؛ برای انتقام و اثبات دوباره شایستگی هایش.

 

او دقیقا نیز همین کار را انجام داد و امشب در برتری 0-3 یوونتوس برابر بارسا در نوکمپ دو گل از روی نقطه پنالتی را به ثمر رساند تا یک تنه تیمش را صدرنشین گروه کند. رونالدو با گل هایش به نوعی تیره روزی های بارسا را بیشتر کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو

 

تنها دقایقی پس از اتمام بازی حساب توئیتر باشگاه یوونتوس تصویر زیر را با این نوشته منتشر کرد:« روی حرف مان ماندیم: ما بهترین بازیکن تاریخ را به نوکمپ آوردیم.»

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریس رونالدو
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------