فکری استقلال را به فرم ایده آل می‌رساند/ سرمایه سوزی را تمام کنید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی‌ها برای فشار آوردن به محمود فکری خیلی زود دست به کار شدند غافل از این که آگاهان به امور فوتبال می‌دانند که هدف این افراد چیست. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در ۵ بازی خود در لیگ برتر به میدان رفته و قبل از آغاز هفته ششم ۸ امتیاز از این مسابقات به دست آورده است تا عملکرد محمود فکری در نقش سرمربی به نقد گذاشته شود.

 

سعید بیگی هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال ایده آل نیست و این کاملاً عادی است. مگر چه مدت زمانی از حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم گذشته و به او چه امکاناتی داده شده که انتظارات آن هم در کوتاه مدت از وی این میزان بالاست؟ متاسفانه ما استقلالی‌ها عادت کردیم سرمایه‌های خودمان را بسوزانیم و امروز نوبت فکری رسیده است. همه استقلالی‌ها از پیشکسوتان گرفته تا هواداران و صفحات مجازی باید این سرمایه سوزی را تمام کنند.

 

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: جدول بهترین ملاک است و می‌تواند زبان گویای عملکرد هر مربی و تیمی باشد. شما عملکرد استقلال و فکری را با هر کدام از تیم‌ها و مربیان دیگر در این هفته‌های گذشته مقایسه کنید تا ببینید واقعاً چیزی را از دست نرفته است.

 

 

 

 

سعید بیگی (سمت چپ) در کنار محمد نوازی

بیگی در خصوص دیدار این تیم مقابل شهر خودرو اظهار داشت: این بازی بسیار مهم و به نوعی ۶ امتیازی است. فاصله امتیازی بین بسیاری از تیم‌ها بسیار کم است و برای همین جدول هنوز شکل عادی نگرفته و به ثبات نرسیده است. در این شرایط جدول هنوز ثبات پیدا نکرده و این بهترین فرصت برای تیم‌هایی است که می‌خواهند در کورس بالای جدول حضور داشته باشند.

 

هافبک پیشین استقلال، شهرخودرو را هم از تیم‌های خوب این فصل دانست و گفت: مشهدی‌ها تیم خوبی ساخته‌اند. تیمی که حرف‌های زیادی می‌تواند برای گفتن داشته باشد و این بازی نمی‌تواند دیدار راحتی برای آبی پوشان باشد. بعید است این بازی گل‌های زیادی داشته باشد و هر تیمی بهتر از شرایط استفاده کند در این بازی پیروز می‌شود.

 

وی در خصوص مناقشه پیش آمده بین فرشید اسماعیلی و سرپرست باشگاه استقلال بیان داشت: ما که نمی‌دانیم بین این دو نفر چه گذشته که بخواهیم درباره آن درست قضاوت کنیم. اما هرچه بوده‌ای کاش اختلافات درون خانواده حل می‌شد و کار به بیانیه نوشتن و اطلاعیه دادن و پست گذاشتن نمی‌رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------