آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

علی فتح‌الله‌زاده: آقای وزیر ورزش عزیز! استقلال ۴ بار به فینال آسیا رسیده است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی فتح‌الله‌زاده
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات مسعود سلطانی‌فر به خبرورزشی گفت: شما همه امکانات را برای پرسپولیس فراهم کردید و بازی‌های داخلی این تیم راهم لغو کردید اشکالی ندارد ولی ای‌کاش اشاره‌ای هم به افتخارات آسیایی استقلال می‌کردید.

  لیگ قهرمانان آسیا؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال که دو بار با این تیم به عناوین دومی و سومی آسیا رسید از اظهار نظر وزیر ورزش در مورد افتخارات باشگاه‌های ایرانی در آسیا دلخور است.

 

علی فتح الله‌زاده در این مورد به همکار ما گفت: «قبل از هر چیز باید بگویم به عنوان یک ایرانی دلم برای گل‌محمدی سوخت چون پرسپولیس می‌توانست برنده شود و جام را بالای سر ببرد. به نظر من فرصت بسیار خوبی نصیب این تیم شده بود و می‌توانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود اما دو اشتباه بد باعث ناکامی نماینده ایران شد.»

 

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: «وزیر محترم ورزش گفته بود قبلا سپاهان و ذوب‌آهن به فینال آسیا رسیده بودند و امیدوارم این‌بار پرسپولیس قهرمان شود اما محض اطلاع ایشان استقلال تا حالا ۴ بار به فینال آسیا رسیده که حاصل آن 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی بوده و به همین دلیل استقلال همچنان پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا ست اما چطور می‌شود وزیر ورزش به این مسئله اشاره نکند؟! این که شما همه امکانات را برای پرسپولیس فراهم کردید و بازی‌های داخلی این تیم راهم لغو کردید اشکالی ندارد ولی ای‌کاش اشاره‌ای هم به افتخارات آسیایی استقلال می‌کردید و یادتان نمی‌رفت تیم ما ۴ بار به فینال آسیا رسیده، دو بار قهرمان شده و ۷ بار در آسیا روی سکو رفته است.»

 

مدیرعامل سابق و پرافتخار استقلال در پایان گفت: «باور کنید هر تیمی از ایران به آسیا می‌رود، محترم است به قول علی آقای پروین بازی با اولسان یک بازی ملی بود ولی ای‌کاش دوستان استقلال را هم به چشم یک تیم ملی نگاه می‌کردند.

 

سالی که ما در آسیا سوم شدیم، بلافاصله پس از بازی با سپاهان در اصفهان به مصاف بوریرام تایلند رفتیم که خسرو حیدری مصدوم شد اما دوستان هیچ کدام از بازی‌های استقلال را لغو نکردند در حالی که سه بازی پرسپولیس به خاطر فینال آسیا لغو شد. با تمام این اوصاف معتقدم نایب قهرمانی آسیا که ما هم با ناصر حجازی عزیز به آن رسیدیم، عنوان ارزشمندی است و من به نوبه خودم این عنوان را به همه دوستان پرسپولیسی تبریک عرض می کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------