برتری پُرگل لیورپول مقابل امیدهای استون‌ویلا/صدرنشینی بایرن مونیخ به خطر افتاد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس کار سختی مقابل تیم زیر ۲۳ سال استون‌ویلا نداشت و با شکست این تیم، راهی دور چهارم جام حذفی شد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال استون‌ویلا و لیورپول جمعه شب در مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس، به مصاف هم رفتند که لیورپول در این بازی با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

 

لویی باری در دقیقه 41 برای استون‌ویلا گلزنی کرد و سادیو مانه در دقایق 4 و 63، جورجینیو واینالدوم در دقیقه 60 و محمد صلاح در دقیقه 65، گل‌های شاگردان یورگن کلوپ را به ثمر رساندند.

     

این بازی در حالی برگزار شد که 14 بازیکن تیم استون‌ویلا به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و آنها با تیم زیر 23 سال خود در میدان حاضر شدند. بیشتر بازیکنان استون‌ویلا تاکنون طعم بازی در رده بزرگسالان را نچشیده بودند و این تیم جمعه شب، هفت بازیکن زیر 23 سال و چهار بازیکن زیر 18 سال را در ترکیب خود می‌دید.

 

در دیگر بازی این مرحله، ولورهمپتون با تنها گل آداما ترائوره در دقیقه 35 به برتری رسید تا همانند لیورپول، به دور بعدی جام حذفی فوتبال انگلیس صعود کند.

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

 بازگشت مونشن‌گلادباخ، باواریایی‌ها را غافلگیر کرد/ صدرنشینی بایرن مونیخ به خطر افتاد

بایرن مونیخ با شکستی که در خانه مونشن‌گلادباخ متحمل شد، ممکن است هفته پانزدهم بوندس‌لیگا را با سقوط به رتبه دوم جدول به پایان برساند.

 

به گزارش تسنیم، هفته پانزدهم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان، جمعه شب با دیدار تیم‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ و بایرن مونیخ آغاز شد که در این بازی گلادباخی‌ها با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدند.

 

باواریایی‌ها با گل‌های روبرت لواندوفسکی در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی و لئون گورتسکا در دقیقه 26 از حریف پیش افتادند، اما مونشن‌گلادباخ با گل‌های جوناس هافمن در دقایق 36 و 2+45 و تنها گل فلوریان نئوهاوس در دقیقه 49، بازگشتی رؤیایی را مقابل شاگردان هانس‌دیتر فلیک رقم زد.

 

بایرن مونیخ با وجود این شکست با 33 امتیاز، موقتاً در صدر جدول بوندس‌لیگا باقی ماند که لایپزیگ در صورت شکست دورتموند، جای بایرن را خواهد گرفت. مونشن‌گلادباخ هم با 24 امتیاز، به رتبه هفتم جدول مسابقات صعود کرد.

 

برنامه ادامه دیدارهای هفته پانزدهم بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

 

شنبه 20 دی

بایرلورکوزن - وردربرمن، ساعت 18

فرایبورگ - کلن، ساعت 18

ماینتس - اینتراخت فرانکفورت، ساعت 18

شالکه - هوفنهایم، ساعت 18

یونیون برلین - ولفسبورگ، ساعت 18

لایپزیگ - دورتموند، ساعت 21

 

یکشنبه 21 دی

آگزبورگ - اشتوتگارت، ساعت 18

آرمینیا بیلفلد - هرتابرلین، ساعت 20:30

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------