مهدی بهترین بازیکن شد/خوشحالم بخشی از این لحظه خوب پورتو هستم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی طارمی
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با به ثمر رساندن دو گل و گرفتن یک پنالتی دیگر در پورتو به درخشش خود در فوتبال پرتغال ادامه داد. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال پورتو در هفته سیزدهم لیگ فوتبال پرتغال به مصاف تیم فامالیکائو رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر یک پیروز شود.

 

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ادامه روند رو به رشد خود در این تیم موفق سد دو گل دیگر به ثمر برساند و یک پنالتی هم بگیرد.

 

طارمی ابتدا در دقیقه ۱۳ گل نخست بازی را به ثمر رساند. در ادامه و وقتی بازی به تساوی یک یک رسید طارمی برای پورتو پنالتی گرفت که اولیویرا آن‌را به گل تبدیل کرد.

 

طارمی در دقیقه ۵۸ هم با ضربه سر گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا عملکرد خیره کننده‌ای داشته باشد.

 

طارمی در پایان این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

 

مهدی طارمی:خوشحالم بخشی از این لحظه خوب پورتو هستم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با اظهار خوشحالی از حضور در این تیم گفت: در پورتو فرصت‌های بیشتری برای گلزنی دارم.

 

به گزارش مهر، مهدی طارمی در هفته سیزدهم لیگ پرتغال موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد تا در برد ۴ بر یک پورتو مقابل فامالیکائو نقش پررنگی داشته باشد.

 

طارمی بعد از این بازی درباره هماهنگی اش با دیگر بازیکنان پورتو گفت: و قتی تیم خود را عوض می‌کنید، طبیعی است که به مدتی زمان نیاز دارید تا با باشگاه جدید و هم تیمی‌های جدید سازگار و هماهنگ شوید، اما اکنون من با همه هماهنگ هستم و همه چیز خوب پیش می‌رود.

 

وی درباره مقایسه پورتو با تیم سابقش یعنی ریوآوه تصریح کرد: در ریوآوه توانستم چند گل بزنم اما در اینجا فرصت‌های بیشتری دارم و این طبیعی است زیرا پورتو بزرگ‌تر از ریو است. من از این بابت خوشحالم.

 

مهاجم ایرانی پورتو درباره روند بردهای تیمش گفت: من خوشحالم که بخشی از این لحظه خوب پورتو هستم. ما در یک سری بازی‌های متوالی بدون باخت و تساوی حضور داشته‌ایم و می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------