آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پاشازاده :حیف است استقلال با این همه مهره قهرمان نشود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
پیشکسوت استقلالی‌ها می‌گوید آبی پوشان همچنان شانس قهرمانی دارند. 

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلالی‌ها می‌گوید آبی پوشان در بازی مقابل سپاهان دور از انتظار ظاهر شدند اما با از دست دادن قدرت جدول و با توجه به نزدیک بودن امتیازات همچنان شانس قهرمانی دارند و باید نواقص را برطرف کنند تا برای به دست آوردن این مهم تلاش کنند. 

 

استقلال برابر سپاهان شکست خورد و صدر جدول را از دست داد.

استقلال اصلا خوب نبود.تیم تمرکز نداشت و سجاد شهباززاده هم زهردار عمل کرد و در کل استقلال همیشگی نبودیم

 

عملکرد خط دفاعی چطور بود؟

 سه دفاعه بازی کردن اصلا به نفع ما نبود. مدافعان به هیچ عنوان وظایفشان را انجام ندادند و تمرکز نداشتند. مدیریت در خط دفاعی وجود نداشت 

 

نیمکت نشینی ریگی هم مورد انتقاد قرار گرفت.

 به هر شکل کادرفنی تشخیص می‌دهد کدام بازیکن بازی کند و کدام بازیکن بازی نکند ولی ریگی به نظرم جزو تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته ما بود و در چند بازی که این فصل انجام داد هم جزو بهترین‌ها بود. او خودش را فدای تیم می‌کند و بازیکن جنگندهای است. 

 

غیبت شیخ در خط حمله اثرگذار نیست؟

قطعا نبود او اثرگذار است.او بازیکن تاثیرگذار ماست و نباید این اندازه از تیم دور باشد. فکر می‌کنم اگر در ترکیب اصلی بود خیلی زوج خوبی برای قایدی می‌شد. غیبت او به تیم ضربه زده و از توان خط حمله تیم کم کرده است.

 

استقلال می‌تواند با سیستم ۲-۵-۳ موفق شود؟

به نظرم استقلال ابراز خیلی خوبی برای این سیستم در اختیار دارد به شرط اینکه چه در دفاع و چه در حمله در بازه‌های مختلف روی انتقال‌ها برنامه داشته باشد. اینکه فقط ما پرس کنیم و توپ بگیریم و بعد کاری نتوانیم انجام بدهیم در واقع یک بازی جواب می‌دهد و یک بازی هم جواب نمی‌دهد. بالاخره بازیکن حریف یک اشتباه پاس به عقب می‌دهد و ما گل می‌زنیم ولی در یک بازی هم شاید مثل همین بازی سپاهان حریف اشتباه نکند و برای شکست پرس برنامه داشته باشد. 

 

برای استقلال شانس قهرمانی قائل هستید؟

این فصل با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها به یکدیگر برای یک تیم پرمهره ای مثل استقلال فرصت خوبی است که بتواند قهرمان شود. امیدوارم که از این فرصت استفاده کنند چون روی ۵۵ یا ۵۶ امتیاز هم بتوانند قهرمان شوند. امیدوارم که بتوانند امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنند. حیف است تیمی با این همه مهره قهرمان نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------