آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

اقدام عجیب برزیلی‌ها برای به دست آوردن آقای گلی فوتسال جهان



فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل برای آن که عنوان آقای گلی جهان را از وحید شمسایی پس بگیرند، دست به اقدام عجیبی زده اند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،بعد از آن که وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان با زدن ۳۹۲ گل از سوی فیفا به عنوان آقای گل فوتسال جهان معرفی شد، مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفتند به هر نحوی شده است این رکورد را از دست شمسایی خارج کرده و این عنوان را نصیب خودشان کنند. به همین دلیل مسئولان برزیلی در اقدامی عجیب فالکائو، برترین بازیکن تیم ملی کشورشان را ۳ مرتبه به تیم ملی دعوت کرده اند تا از این طریق بتوانند عنوان آقای گلی جهان را جا به جا کنند.

 

در هر صورت فالکائو در بازی‌های متعددی از جمله جزایر سلیمان توانست گل‌های زیادی به ثمر برساند و از همین رو جمع گل‌های خود را به عدد ۴۰۰ رساند و به همین دلیل موفق شد ۸ گل از شمسایی جلو بیفتد. او بار‌ها به مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد فوتسال بازی کند، اما آن‌ها برای آن که رکورد آقای گلی جهان را از یک ایرانی پس بگیرند تن به هر کاری داده و با دعوت کردن این بازیکن پا به سن گذاشته توانستند رکورد آقای گلی جهان را از دست شمسایی خارج کنند.

 

این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران در این مدت کار خاصی انجام نداده است و گویا برای فدراسیون نشین‌ها چندان مهم نبود که یک فوتسالیست ایرانی در جهان صاحب عنوان شود. هر چند بعد از این موضوع صحبت‌هایی مطرح شد که ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال قصد دارد شمسایی را به تیم ملی دعوت کرده تا او بتواند در دیدار‌های دوستانه و رسمی برای تیم ملی گلزنی کند، اما هر بار با مخالفت شمسایی رو به رو شد. به گفته شمسایی این عناوین برای او چندان اهمیت ندارند و مهم این است که مردم شمسایی را قبول دارند و این از همه چیز برای او با ارزش‌تر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------