آخرین وضعیت طلب استراماچونی از استقلال/ استقلال برای دانشگر هم درخواست ویزا داد



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیر امور بین‌الملل استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سرمربی خارجی تیم استقلال، توضیحاتی ارائه داد. 

 ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۸ استراماچونی سرمربی تیم استقلال، چمدانهایش را بست و از ایران خارج شد. این در حالی بود که تنها پنج روز قبل آبی‌پوشان با پیروزی مقابل شهرخودرو، صدرنشینی را تجربه کردند. با این همه سرمربی ایتالیایی به خاطر عدم دریافت مطالباتش از ایران خارج شد و دیگر هم به ایران بازنگشت.

 

استرا بعد از خروج از ایران به خاطر دریافت مبلغ قراردادش از استقلال شکایت کرده است. آخرین بار احمد مددی مدیرعامل استقلال در برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «مبلغ درخواستی استرا را قبول ندارد و به مراجع بین‌المللی شکایت کرده است.»

 

در همین راستا کاظم قیم مدیر امور بین‌الملل تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات استراماچونی، اظهار داشت: هنوز پولی به استراماچونی پرداخت نشده است. با توجه به اینکه باشگاه استقلال به رای پرونده او اعتراض کرده است، هنوز پرداختی انجام ندادیم. منتظر تعیین تکلیف پرونده هستیم آن وقت برای پرداخت مطالبات این مربی اقدام می‌کنیم.

 

استقلال برای بازیکن مغضوب هم درخواست ویزا داد

باشگاه استقلال برای بازیکن مغضوب تیمش درخواست ویزای سفر به عربستان داد.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که محمد دانشگر مدافع مغضوب تیم استقلال به دلیل بی انضباطی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته و بعد از دیدار این تیم مقابل پیکان در جام حذفی از حضور در تمرینات منع شد، برای این بازیکن از سوی باشگاه استقلال درخواست ویزا برای سفر به عربستان داده شد.

 

هرچند فرهاد مجیدی فعلاً قصد بازگرداندن دانشگر به تیم را ندارد، اما به منظور محکم کاری و از آنجایی که شاید این مدافع در آخرین دقایق مورد بخشش قرار گیرد، باشگاه برای وی هم درخواست ویزا کرده تا در صورتی که با تصمیم مجیدی دانشگر هم مسافر عربستان شد، مشکلی بابت ویزا وجود نداشته باشد.

 

استقلال در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر همگروه است که دیدارهای این گروه از روز ۲۶ فروردین به میزبانی عربستان آغاز می‌شود و آبی پوشان نخستین دیدارشان را برابر الاهلی انجام می‌دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------