دردسر بزرگ طارمی و یارانش؛ سرمربی پورتو محروم شد



 سرمربی پورتو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی پورتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال مجازات و برای سه هفته از همراهی این تیم محروم شد. 

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه آ اس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال سرجیو کنسیسائو سرمربی پورتو، تیمی که مهدی طارمی در آن توپ می‌زند را برای 21 روز از نشستن روی نیمکت این تیم محروم کرد تا این تیم با دردسر جدی در اواخر فصل مواجه شود.

 

دلیل این مجازات توهین سرمربی پرتغالی پورتو در بازی اخیر آبی‌و‌سفیدپوشان برابر موریرنسه در لیگ برتر پرتعال بود که با تساوی خاتمه یافت.

 

مردود اعلام شدن گل تونی مارتینس بازیکن اسپانیایی پورتو به دلیل اینکه او تنها 10 سانتی‌متر در آفساید بود خشم کنسیسائو را به همراه داشت و سبب شد که این مربی در پایان بازی به سمت داور برود و به او بگوید: « تو حال به هم زن هستی. قهرمانی را از ما دزدیدی». داور با شنیدن این جملات از کنسیسائو به او کارت قرمز نشان داد اما کنسیسائو به شیوه‌ای طعنه‌‌آمیز او را تشویق کرد و ادامه داد:« تو یک آدم ضعیف و انسانی مزخرف هستی. تا به حال دو قهرمانی را از ما دزیدی. بله، همه اینها را در گزارشت بنویس. تو مایه شرم هستی، یک دزدی، همیشه یک بلایی بر سرمان می‌آوری».

 

 سرمربی پورتو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

واکنش تند کنسیسائو به داور علاوه 21 روز محرومیت، او را به پرداخت 10 هزار و 200 یورو جریمه نقدی هم محکوم کرد. محرومیت سه هفته‌ای سرمربی پورتو او را از همراهی این تیم در 4 بازی محروم می‌کند که مهمترین آنها در کلاسیکوی پرتغال برابر رقیب دیرینه تیم بنفیکا است.

 

فامالیکائو، فارنسه و ریو آوه سه تیم دیگری هستند که پورتو بدون کنسیسائو باید به مصاف‌شان برود. به این ترتیب کنسیسائو تنها برای بازی آخر تیمش در این فصل لیگ پرتغال مقابل تیم بلننسس اجازه نشستن روی نیمکت را خواهد داشت.

 

پورتو در حال حاضر شش امتیاز با صدر جدول که در اختیار اسپورتینگ لیسبون است فاصله دارد و این در حالی است که تنها 5 هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------