یورو 2020| لقب کاسیاس به دروازه‌بان اسپانیا رسید / تیتر جالب مارکا و خاطره‌بازی با رونالدو +تصاویر



روزنامه‌های اسپانیایی به تمجید از «اونای سیمون» پرداختند و آ.اس لقب کاسیاس را به این دروازه‌بان داد. 

به گزارش فارس، لوئیس انریکه وقتی به تیم ملی اسپانیا آمد تغییرات زیادی را در ترکیب لاروخا ایجاد کرد و در اندیشه این بود که بتواند نسل جدیدی را برای تیم کشورش معرفی کند. همین مسئله باعث شد تا انریکه هیچ بازیکنی را از رئال دعوت نکند و دخه‌آ را بدون تعارف به نیمکت بفرستد. 

 

 یورو 2020 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عدم دعوت برخی بازیکنان و تصمیماتی به این شکل و نیمکت نشینی برخی ستاره‌ها باعث شد تا بسیاری از همان ابتدا به انتقاد از سرمربی تیم ملی اسپانیا بپردازند و از چینش ترکیب او گلایه کنند. اما انریکه به آن حرف‌ها گوش نداد و با اعتماد به بازیکنان خود توانست یک شاهکار در یورو 2020 رقم بزند. آنها اکنون به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا رسیده اند و باید برای فینالیست شدن با ایتالیا رقابت کنند. 

 

 یورو 2020 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

اونای سیمون که با کلی انتقاد جانشین دخه‌آ در ترکیب لاروخا شد، شب گذشته به عنوان قهرمان اسپانیا لقب گرفت و توانست از سوی یک روزنامه مادریدی لقب کاسیاس را به خود اختصاص دهد. آ.اس چاپ مادرید در جلد امروز خود نوشت: اسپانیا با دستان یک «مقدس» به نیمه نهایی رسید. 

 

کاسیاس که توانسته بود با درخشش در باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال لقب گیرد لقبی به نام «ایکر مقدس» داشت و حالا این لقب به نام دروازه‌بان جدید لاروخا ثبت شده است. 

 

شب گذشته تیم ملی اسپانیا در جدال با سوئیس در 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسید و نتوانست در 30 دقیقه وقت اضافی نیز از فرصت‌های خود استفاده کند. همین باعث شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. سیمون 2 پنالتی از سوئیسی‌ها گرفت و نقش اصلی صعود لاروخا به نیمه نهایی یورو را ایفا کرد.  

 یورو 2020 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

موندو در جلد اصلی خود به تمجید از سیمون پرداخت و عکس او را در صفحه اول کار کرد. این نشریه با تیتر «یوروی باشکوه» از تقابل جذاب با ایتالیایی‌ها حرف زد و آن مسابقه را حساس نامید. آنها سه شنبه شب در نیمه نهایی یورو 2020 در ومبلی لندن به مصاف ایتالیا خواهند رفت. 

 

مارکا چاپ مادرید نیز تیتر جالبی را به روی جلد برد و با «کریستیانو رونالدو» و جمله «Si یا بله» خاطره بازی کرد. مارکا پس از صعود به نیمه نهایی به سبک رونالدو گفت «بله» تا از شکوه نمایش لاروخا صحبت کند. 

 

رونالدو پس از گلزنی وقتی به هوا می‌پرد تا خوشحالی خود را به دنیا نشان داد کلمه «si یا بله» زمزمه می‌کند. مارکا از این موضوع استفاده کرد تا هم از ستاره سابق خود یادی کند و هم از شکوه لاروخا در یورو حرف زند.  

 یورو 2020 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

اسپورت نیز با تیتر «اسپانیا در نیمه نهایی» از درخشش لاروخا در دیدار مقابل سوئیس صحبت کرد. شاگردان لوئیس انریکه از حالا باید خود را آماده کنند تا در ومبلی لندن به مصاف ایتالیا، مدعی اصلی قهرمانی بروند.  

 یورو 2020 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------