کریم زاده: مجیدی یک تنه تیم را نگه داشته است/ دیاباته مقابل سپاهان هم غایب است



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدافع جوان تیم استقلال تهران درمورد بازی خارج از خانه مقابل نساجی و درخشش در این بازی صحبت کرد.

 متین کریم زاده در گفتگو با ایلنا درباره برتری مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداراشکر، سه امتیاز در این بازی برای ما اهمیت داشت که به لطف خدا با درایت کادرفنی و تلاش تمامی تیم و بازیکنان کنار هم این نتیجه رقم خورد.

 

او ادامه داد: بازی در نیمه اول طبق انتظارات ما پیش نرفت اما با گل آقا وریا با تساوی به رختکن رفتیم و برای نیمه دوم دیدید که با احترام به تیم نساجی مانند نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و برای کسب نتیجه تلاش کردیم.

 

کریم زاده درخصوص برتری آبی پوشان اضافه کرد: روی تلاش بازیکنان موفق شدیم نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم که در شرایط زمین ورزشگاه وطنی و همینطور شرایط آب و هوایی دشوار بود.

 

او درباره حضور فیکس در این مسابقه از سوی مجیدی گفت: جا دارد از آقا فرهاد و تمامی اعضای کادرفنی که برای بچه‌ها زحمت می‌کشند تشکر کنم. از ایشان ممنونم که به من به عنوان یک بازیکن جوان در این بازی اعتماد کردند و خداراشکر می‌کنم که توانستم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

 

کریم زاده همچنین در مورد عملکردش در این بازی گفت: می‌گویم این از لطف خدا بود که توانستم در این بازی تاثیرگذار باشم و خیلی علاقه دارم که بتوانم این روند را ادامه بدهم و موجب موفقیت تیم، سربلندی کادرفنی و خوشحالی هواداران‌‌مان باشم. من تلاش و انگیزه بالایی داشته‌ام و امیدوارم که بتوانم چنین روند را در ادامه هم داشته باشم که به لطف خدا به تیم ملی هم برسم.

 

مدافع جوان تیم استقلال درخصوص عملکرد فرهاد مجیدی در شرایط سخت استقلال همچنین عنوان کرد: آقا فرهاد به تمامی بچه‌ها به خصوص بازیکنان جوان خیلی انگیزه می‌دهند و در این شرایط یک تنه تمام تیم را کنار هم نگه داشته است و با حضور ایشان همه یکدل و پر انگیزه هستند.

 

دیاباته مقابل سپاهان هم غایب است

مهاجم استقلال در دو بازی گذشته تیمش در لیست این تیم قرار نداشت.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایلنا، شیخ دیاباته مهاجم استقلال در دو بازی گذشته تیمش در لیست این تیم قرار نداشت.شیخ که بابت عدم دریافت مطالباتش از استقلال ناراحت است، قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان به کادرفنی اعلام کرد مصدوم بوده و نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

 

دیاباته مقابل نساجی غایب بود و به احتمال فراوان در دیدار با سپاهان هم در فهرست تیم فوتبال استقلال نخواهدبود

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------