نکونام:‌ استقلال همیشه برای قهرمانی می‌جنگد | امیدوارم نتیجه بازی فردا در زمین مشخص شود



 نکونام,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حضور فولاد در فینال جام حذفی نشان می‌دهد فوتبال فقط هزینه نیست و گاهی نیاز دارید همه متحد باشید. 

  به گزارش تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان مقابل استقلال در فینال جام حذفی، اظهار داشت: پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. می‌دانیم با چه تیم پرمهره‌ای بازی داریم. استقلال تیم قابل احترامی است که بازیکنان کلیدی دارد. این تیم خوب فوتبال بازی می‌کند و به دروازه حریف نزدیک می‌شود. وقت زیادی برای تمرین نداشتیم. به هرحال استقلال همیشه بزرگ است و همیشه برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگد و این کار ما را سخت می‌کند.

 

وی در ادامه افزود: در هر بازی که عملکرد خوبی داشتیم توانستیم هر تیمی را شکست دهیم و خوشحالم از اینکه تیم ما توانسته است در فینال باشد. خیلی از تیم‌ها که برنامه‌ریزی داشتند اینجا نیستند. این نشان می‌دهد فوتبال فقط هزینه نیست و گاهی نیاز دارید همه متحد باشید که فکر می‌کنم فولاد در این سه سال این کار را به خوبی انجام داده است. مدیریت باشگاه، بازیکنان و هیئت مدیره خیلی خوب کار کردند و باید فردا با نهایت تمرکز مقابل استقلال قرار بگیریم تا بتوانیم پایان خوبی برای فصل‌مان داشته باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره داوری بازی فردای تیمش خاطر نشان کرد: آقای حیدری داور باتجربه‌ای است. درست است درباره بازی قبلی استقلال صحبت‌هایی هنوز  مطرح است، ولی ما به آنها بی‌توجه هستیم و فقط به بازی فکر می‌کنیم. داور قطعاً برای بهترین قضاوت فردا به زمین می‌آید و امیدوارم نتیجه بازی در زمین مشخص شود.

 

وی درباره اهمیت قهرمانی جام حذفی، اشاره کرد: من قبلاً با تیم خونه به خونه هم به فینال جام حذفی ‌رسیدم، ولی در بازی فینال تیم را هدایت نکردم. نکته مهم این است که در جام حذفی فقط باید روی یک بازی تمرکز کرد و ما این کار را خوب انجام دادیم. امسال برنامه‌ریزی خوبی روی جام حذفی داشتیم و به فینال رسیدیم. در فوتبال باید هدف‌ داشته باشید، ولی هدف این نیست که قطعاً به آن برسید. همه تیم‌ها و بازیکنان زحمت می‌کشند تا به موفقیت برسند و در نهایت کسی موفق خواهد شد که تلاش بیشتری کند.

 

سرمربی فولاد اضافه کرد: در فوتبال ایران تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی و سهمیه آسیایی برنامه‌ریزی می‌کنند ولی به آن نمی‌رسند. استقلال، سپاهان و پرسپولیس همیشه مدعی هستند، ولی در آخر یک تیم به قهرمانی می‌رسد. اینکه نمی‌دانیم نتیجه نهایی چیست، جذابیت فوتبال را نشان می‌دهد.

 

نکونام در پایان گفت: امیدوارم فردا شاهد یک فوتبال زیبا از سوی هر دو تیم باشیم و امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان و تمرکز وارد زمین شوند تا نتیجه خوبی بگیرم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------