جدایی قطعی قائدی از استقلال و خوشحالی سعودی‌ها | درگیری لفظی هواداران استقلال با مجیدی



فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران به توافق و امضای نهایی برای حضور در شباب الاهلی امارات رسید. این بازیکن با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.  

 به گزارش مهر، مهدی قایدی مهاجم ملی پوش استقلال تهران پس از کش و قوس‌های فراوان راهی دبی امارات شد تا گزینه‌های خود برای پیوستن به باشگاه‌های عربی را بررسی کند.

 

قایدی به واسطه درخشش خود در دو سال اخیر با پیشنهاد شباب الاهلی امارات و الغرافه قطر روبرو شد تا سران این دو تیم باب مذاکره با این بازیکن و مدیران باشگاه استقلال را آغاز کنند.

 

قایدی با وجود مخالفت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به جدایی‌اش در امارات ماند و از احمد مددی خواست تا به این کشور سفر کرده و پای میز مذاکره با الاهلی بنشیند.

 

مددی نیز راهی امارات شد و با سران این باشگاه اماراتی مذاکره کرد. گفتگوهای فشرده‌ای که در دو جلسه متوالی انجام شد اما آبی‌پوشان با جدایی قایدی مخالفت کردند.

 

با این حال باز هم قایدی در دبی امارات ماند و منزل مسکونی خود را نیز انتخاب کرد تا نشان دهد عزم خود را برای حضور در امارات جزم کرده است. مهاجم فصل گذشته استقلال تهران بالاخره قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا به طور رسمی به این تیم اماراتی نقل مکان کند.

 

قایدی در حالی با شباب الاهلی امارات قرارداد بسته است که همچنان این موضوع نیاز به توافق سران باشگاه اماراتی با استقلال تهران است. ویدئوهایی که از تمرین شنبه گذشته الاهلی منتشر شده است نشان از حضور قایدی در کنار احمد نورالهی که به تازگی از پرسپولیس به این تیم اماراتی ترانسفر شده است، دارد.

 

مهاجم فصل پیش تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد. تصویر خداحافظی این بازیکن را می‌بینید:

فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رقم قرارداد مهدی قایدی با الشباب امارات مشخص شد

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با رقم ۲ میلیون دلار از سوی مدیران این باشگاه به تیم الشباب امارات فروخته شد.

 

درگیری لفظی هواداران استقلال با مجیدی به خاطر جدایی مهدی قایدی

هواداران تیم فوتبال استقلال به جدایی بازیکن تاثیرگذار این تیم واکنش تندی نشان دادند.

 

به گزارش مهر، فصل نقل و انتقالات و رفت و آمدهای پرتعداد بازیکنان و مسئولان به باشگاه استقلال باعث شده است برخی هواداران مقابل باشگاه حضور داشته باشند تا پیگیر تازه ترین تغییرات در تیم مورد علاقه شان باشند.

 

امروز دوشنبه هم تعدادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه حضور داشتند و زمانی که فرزاد مجیدی قصد ورود به باشگاه را داشت با وی به خاطر جدایی مهدی قایدی درگیری لفظی پیدا کردند.

 

هواداران ابتدا خواستار شفاف سازی وضعیت قایدی در استقلال شدند که مجیدی عنوان کرد هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نشده است. اما هواداران اعتقاد داشتند مجیدی واقعیت را به آنها نمی گوید. به همین خاطر درگیری لفظی در این مورد بالا گرفت و با دخالت حراست ختم به خیر شد.

 

 خوشحالی سعودی ها از جدایی قائدی از استقلال

رسانه سعودی به جدایی مهدی قائدی از استقلال واکنش جالبی داشت.

 

فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، خداحافظی مهدی قائدی از باشگاه استقلال از طریق صفحه اجتماعی اش باعث شده تا هواداران استقلال از مدیریت باشگاه عصبانی شوند و لحظاتی پیش جلوی در باشگاه اعتراضات به باشگاه رخ داد.

 

قائدی از هفته گذشته در دبی حضور دارد و توافقات لازم را با باشگاه شباب الاهلی انجام داده و بزودی قراردادش را با این تیم اماراتی رسمی می کند.

 

در همین رابطه سایت «اسپورت سعودی» به این موضوع از نگاه هواداران استقلال پرداخت و رفتن قائدی قبل از بازی مهم با الهلال را خیانت معرفی کرد.

 

این رسانه سعودی در این زمینه نوشت: مهدی قائدی ستاره استقلال به امارات فرار کرده و قبل از امضای قرارداد رسمی با شباب الاهلی در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و بزودی قراردادش را با این تیم امضا می کند و این خبر خوبی برای الهلال از ایران بود.

 

دیدار شاگردان مجیدی با الهلال در تاریخ ۲۲ شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می شود.

 

 واکنش مهدی پور به پیشنهاد پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی با الهلال داریم اما با غیرت ایرانی می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش فارس، مهدی مهدی‌پور در خصوص حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: من قرارداد دارم. چیز خاصی نیست و آمدم در مورد برخی مشکلات صحبت کنم.

 

وی در مورد اینکه آیا دریافتی اش از باشگاه به اندازه کافی بوده، گفت: نه خیلی کم بوده البته مشکل خاصی هم نیست و در‌ موردش صحبت می‌کنیم.

 

ن تیم و اینکه آیا می‌تواند به قهرمانی برسد، عنوان کرد: این را کادرفنی بهتر می‌تواند توضیح بدهد. بازیکنانی را که می‌خواهند جذب می‌کنند. مهمترین مساله این است که می‌خواهیم شاکله تیم حفظ شود.

 

مهدی مور در مورد بازی با الهلال اطهار داشت: بازی خیلی سختی است. دو بازیکن گرفته‌اند که فکر می‌کنم روی هم هزار میلیارد بشود ولی با غیرت ایرانی می توانیم شکستشان بدهیم.

 

وی در مورد شایعه پیشنهاد پرسپولیس، گفت:  اجازه بدهید در موردش صحبت نکنم. پیشنهاد همیشه هست.

 

هافبک استقلال در مورد خداحافظی قائدی عنوان کرد: او بازیکن خیلی با کیفیتی است و به ما خیلی کمک کرد. دوست داریم کنارمان باشد اما اگر به صلاحش است که برای پیشرفتش برود، امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

 

مهدی پور در خصوص اینکه آیا از زمانی که اعتراضاتی داشتند مشکلات استقلال کمتر شده، گفت: اوضاع و‌ مشکلاتی که داشتیم از آن موقع بهتر نشده، فقط فصل تمام شده و اتفاق خاصی نیفتاده است.

 

 استقلال همچنان در انتظار ریگی/ اسماعیلی در آستانه جدایی

باشگاه استقلال همچنان منتظر پاسخ هافبک تیم فوتبال استقلال برای تمدید قرارداد است.

 

به گزارش تسنیم، تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا (سه‌شنبه) برای فصل جدید استارت می‌خورد. در این میان، تکلیف تمدید قرارداد مسعود ریگی، سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری مشخص نشده است.

 

ریگی به پیشنهاد مالی باشگاه پاسخی نداده است و باید دید رقم پیشنهادی با نظر فرهاد مجیدی افزایش می‌یابد یا نه. در رابطه با حسینی، پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه به او داده شد، اما دروازه‌بان استقلال مخالفت کرد. همین مسئله باعث شد که کادر فنی با رشید مظاهری برای ماندن به توافق برسد. حسینی هم با انتشار پستی از هواداران استقلال خداحافظی کرد، اما پس از چند ساعت تصمیم به پاک گرفتن آن گرفت. باید دید امروز و فردا چه تصمیمی درباره حسینی گرفته می‌شود.

 

اسماعیلی، هافبک استقلال شرایط متفاوتی دارد. کادر فنی تمایل به حفظ این بازیکن داشت، اما او تا این لحظه اعلام کرده که قصد دارد در فضای جدیدی بازی کند. هر چند که نقل‌وانتقالات ایران شرایطی دارد که هر لحظه ممکن است تصمیمات بازیکنان تغییر کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------