والورده: پیشنهاد رئال من را به گریه انداخت



 فدریکو والورده ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید از واکنش خود بعد از آنکه خبر علاقه رئال مادرید به جذبش را دریافت کرد سخن گفت. او تاکید کرد که می‌خواهد بهترین بازی‌هایش را زیر نظر آنچلوتی به نمایش گذارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، فدریکو والورده در سال ۲۰۱۶ با ۵ میلیون یورو از تیم پنارول اروگوئه به رئال مادرید پیوست. او دو سال را به صورت قرضی در دیپورتیو لاکرونیا بازی کرد و بعد از آن به تیم نخست رئال پیوست.

 

والورده در دوران زیدان بسیار خوب کرد و باشگاه رئال مادرید قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

 

او درباره پیوستنش به رئال گفت: نمی‌توانم آن لحظه را توصیف کنم چون خیلی غیرمنتظره بود. من در اردوی تیم ملی بودم که به یک‌باره چنین چیزی را متوجه شدم. وقتی به پدر و مادرم این خبر را دادم همگی از شدت خوشحالی گریه کردیم و اشک ریختیم.

 

والورده ادامه داد: لحظات بسیار زیبایی بود و یک رویای بزرگ برای من بود. نمی‌توانستم باور کنم که بهترین باشگاه جهان من را خواسته است. من در قبول پیشنهاد رئال تعلل نکردم  و بلافاصله با آن موافقت کردم. از روز اول حضورم در رئال تا کنون در این تیم لذت برده‌ام. امیدوارم که این روزها تمامی نداشته باشد.

 

این هافبک اروگوئه‌ای درباره انگیزه بالایش برای حضور در رئال گفت: می‌خواهم یک جنگجوی خوب برای رئال باشم و برای رسیدن به اهدافم نهایت تلاشم را به کار گیرم. رویای من با حضور در رئال برآورده شده است و دوست ندارم که این رویا را به آسانی خراب کنم. در رئال یک بازیکن احساس می‌کند که خوشبخت‌ترین فرد جهان است.هر آنچه که در میدان به نمایش می‌گذارم چیزی است که پدر و مادرم به من نشان داده‌اند.

 

او درباره آنچلوتی هم گفت: می‌خواهم از هر نصیحتی که او می‌دهد بهره بگیرم. او از من می‌خواهد که هم به حریف فشار آورم و هم در کارهای دفاعی و هجومی شرکت کنم و قطعا بازیکنی خواهم شد که سرمربی تیم می‌خواهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------