ناگلسمان: داشتن ستاره‌هایی مثل مولر و لواندوفسکی باورنکردنی است / واکنش کومان به شکست سنگین



 ناگلسمان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از پیروزی قاطع مردانش در اولین هفته از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است. 

به گزارش تسنیم، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی ۳ بر صفر باواریایی‌ها در خانه بارسلونا در شب نخست از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از زننده گل‌های این بازی یعنی مولر و لواندوفسکی (۲ بار) پرداخت و گفت: بی‌نهایت خوشحالم که این دو بازیکن را دارم. خیلی هیجان داشتم ببینم که کار کردن با ستاره‌هایی در کلاس جهانی چگونه است

 

ناگلسمان افزود: کلین شیت کردن همیشه خوب است چون به تیمی مثل ما با خط حمله قدرتمندی که دارد شانس زیادی برای کسب پیروزی می‌دهد.

 

سرمربی سابق لایپزیگ که تابستان امسال جانشین هانسی فلیک شد، در پایان گفت: . به نظرم ما امشب خیلی خوب بازی کردیم و این کلید پیروزی‌مان بود. در دفاع خوب بودیم و با وجود مشکلاتی که در هفت هشت دقیقه اول داشتیم و خیلی شجاعانه بازی نکردیم، اما با اعمال یکسری تغییرات در سبک بازی‌مان توانستیم بر اوضاع مسلط شویم.

 

کومان: تفاوت بارسا و بایرن مونیخ در حد ۳ گل بود/ تیم ما پر از بازیکنان کم تجربه است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا شکست خانگی شاگردانش برابر بایرن مونیخ در هفته اول لیگ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بازتاب واقعی از تفاوت سطح دو تیم دانست.

 ناگلسمان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

سرمربی هلندی پس از اولین باخت اروپایی تیمش در فصل جدید با تأیید اظهارات جرارد پیکه که پس از بازی گفت چاره‌ای جز پذیرش نتیجه و قبول تفاوت میان دو تیم نیست، عنوان کرد: من هم با پیکه در مورد موافقم. تا حدودی بله، می‌توان گفت که تفاوت دو تیم در نتیجه بازی نمود داشت اگرچه ما شروع خوبی داشتیم. با توجه به وضعیت تیم، ما در حملات‌مان مشکل داشتیم. روی گل اول هم بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم با اراده و انگیزه‌ای بیشتر به میدان رفتیم اما گل دوم بایرن نشان داد که آنها تیم برتر میدان هستند.

 

کومان افزود: وضعیت ما همین چیزی است که می‌بینید. جوردی آلبا در حالی بازی کرد که شب گذشته دچار بیماری شد و به همین دلیل هم خیلی خسته شد و من مجبور بودم تعویضش کنم چون نمی‌خواستم سلامتی‌اش به خطر بیفتد. دیونگ اولین بازی‌اش را در این فصل انجام می‌داد. در زندگی باید واقع بین بود و تفاوت میان سطح دو تیم در بازی امشب هم یک واقعیت بود. با این حال من فکر می‌کنم که تیم ما تیمی جوان و آینده‌دار است. باید بازیکنان‌مان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم. فعلاً وضعیت ما همین است.

 

سرمربی بارسلونا درباره اینکه چرا تصمیم گرفت تیمش را با ۳ مدافع میانی به میدان بفرست، عنوان کرد: ما این سیستم بازی را می‌شناسیم ضمن اینکه برای این بازی تنها سه مهاجم داشتیم نه بیشتر. پس مجبور بودیم راهی پیدا کنیم. با این حال من فکر می‌کنم که در نیمه اول از نظر تاکتیکی خوب کار کردیم. در نهایت باید بپذیریم که میان سطح بازی دو تیم تفاوت‌ قابل توجهی هست. بازیکنان بایرن مونیخ مدت‌هاست که دارند کنار هم بازی می‌کنند. می‌دانم قبول این نتیجه سخت است اما چاره جز این و صبر برای بهبود اوضاع نیست. تیمی ما تیمی متشکل از بازیکنان ۱۹، ۲۰ ساله‌ای است که بعضی از آنها امشب اولین بازی‌شان را انجام دادند در حالی که بایرن مونیخ تیمی پر از ستاره‌های زبده و باتجربه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------