سولسشایر: ونالدو؟ فقط می‌‌توانم بگویم باورنکردنی است | رونالدو: کمی‌ خوش‌شانس بودیم



تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از کسب یک امتیاز در خانه آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا از شاگردانش که این روزها زیر فشار انتقادات قرار دارند دفاع کرد. 

به گزارش تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از تساوی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه آتالانتا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن دو گل کریستیانو رونالدو شیاطین سرخ را از شکست نجات داد، گفت: بازی سخت بود که در هر دوسوی میدان جریان داشت. هر دو گل حریف در شرایطی بسیار سخت به ثمر رسید. کریستیانو رونالدو؟ فقط می‌توانم بگویم او باورنکردنی است. اگر یک نفر در تیم ما باشد که شما بخواهید همه موقعیت‌ها به او ختم شود و گل دومی هم که زد در یک موقعیت بسیار سخت بود، آن یک نفر رونالدو است. او واقعاً حیرت‌آور است.

 

سرمربی نروژی شیاطین سرخ افزود:هیچ کسی نمی‌تواند شخصیت بازیکنان تیم مرا زیر سؤال ببرد. آنها اهل تسلیم شدن و رها کردن بازی نیستند. ما باید چند مورد تغییر در تیم‌مان اعمال می‌کردیم. گل اول‌مان حاصل یک کار تیمی مناسب بود که با یک پاسکاری باکیفیت رقم خورد. البته آن زمان اولین لحظه‌ای در این بازی بود که ما همان فوتبالی که باید ارائه می‌کردیم را ارائه کردیم.

 

سولسشایر درباره مصدومیت مدافع میانی تیمش رافائل واران هم تأکید کرد: واران از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کرد و به همین دلیل هم من نمی‌توانستیم سلامتی‌اش را به خاطر بیندازم. حضور او در میدان مایه آسودگی خاطر ماست اما فوتبال همین است. بازی امشب برای ما بازی سختی بود.جو ورزشگاه بسیار پرشور بود و حریف هم تیمی بسیار فیزیکی و جنگنده است که نمی‌شود به راحتی مقابلش بازی کرد.

 

رونالدو: هرگز تسلیم نمی‌شویم اما کمی‌ هم خوش‌شانس بودیم/ خوشحالم که به تیمم برای کسب امتیاز کمک کردم

ستاره پرتغالی منچستریونایتد از اینکه بار دیگر نقش ناجی را برای تیمش ایفا کرد بسیار خوشحال است.

 

تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، کریستیانو رونالدو پس از تساوی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه آتالانتا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بابت دو گلی که زد و با آنها به شیاطین سرخ برای فرار از شکست کمک کرد ابراز خرسندی کرد. در این بازی رونالدو هر بار که تیمش از میزبان عقب افتاد، در وقت‌های تلف شده پایان نیمه اول و دوم گلزنی کرد تا میهمان انگلیسی صدر جدول گروه F را حفظ کند و به صعود امیدوار بماند.

 

رونالدو که در بازی رفت دو تیم نیز با گلزنی مقابل آتالانتا باعث پیروزی تیمش شده بود، به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: بازی سخت بود. در واقع بازی در خانه آتالانتا همیشه سخت است اما ما تا انتهای بازی باور داشتیم که می‌‌توانیم امتیاز بگیریم. من هم خیلی خوشحالم که به تیمم کمک کردم یک امتیاز از این بازی بگیرد. ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و به همین دلیل هم تا انتهای مسابقه امیدمان را از دست ندادیم. این نتیجه برای ما نتیجه خوبی است. در ابتدای بازی کار کمی سخت بود اما می‌دانستیم که آتالانتا ما را زیر فشار فراوانی قرار می‌دهد.

 

رونالدو ادامه داد: با این وجود تیم ما هنوز خیلی جای پیشرفت رفت. بازیکنان تیم ما باید با یکدیگر هماهنگ‌تر شوند اما این کار زمان می‌برد. بازی کردن مقابل آتالانتا همیشه سخت است و ما در پایان بازی هم کمی خوش‌شانس بودیم اما فوتبال همین است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------