اعلام اسامی داوران هفته هفتم لیگ برتر | اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به اشتباهات مکرر داوری



  لیگ برتر فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد. 

به گزارش فارس و به نقل از سایت  فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

 

تیم داوری در این مسابقات به شرح زیر است:

 

*دوشنبه 8 آذر 

پیکان – گل گهر سیرجان

 محمدحسین ترابیان – امیرمحمد داود زاده – بهمن عبدالهی – فرزاد منصوری

 ناظر: مسعود مرادی

 

 نفت آبادان – استقلال

 محمدرضا اکبریان – علی میرزابیگی – محسن سلطانی – احمد محمدی

 ناظر: نادر جعفری

 

 سپاهان – نساجی مازندران

 امیرعرب براقی – فرهاد مروجی – فرهاد فرهادپور – وحید زمانی

 ناظر: یدالله جهانبازی

 

 مس رفسنجان – هوادار تهران

 مرتضی منصوریان – حسن ظهیری – امین زاهدی – حسین زمانی

 ناظر: سعید بطحایی

 

 پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان

 کوپال ناظمی – سعید قاسمی – محمدعلی پورمتقی – مهدی مرجانزاده

 ناظر: اسماعیل صفیری

 

*سه شنبه 9 آذر 

پدیده مشهد – فجر شیراز

 سعاد وفاپیشه – ایوب غلامزاده – حسین گلشنی – مسعود حقیقی

 ناظر: محمدرضا فلاح

 آلومینیوم اراک – ذوب آهن اصفهان

 سیدرضا مهدوی – امیررضا آشورماهانی – محمدصالح عرب آبادی – کمیل غلامی

 ناظر: علیرضا یزدانی

 

فولاد خوزستان – تراکتور تبریز

 یاسر همرنگ – رحیم حاجیلو – احد سلطانی – ایمان کهیش

 ناظر: حسین خانبان

 

  اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به اشتباهات مکرر داوری و درخواست بخشیده شدن کارت زرد ترابی 

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی ضمن فهرست کردن اشتباهات پی‌در‌پی داوری علیه پرسپولیس در فصل جاری، اعتراض جدی خود را اعلام کرد.

 

 

به گزارش  فارس، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به تفصیل به مواردی که در این فصل و بازی‌های انجام شده برابر فولاد خوزستان، نساجی قائمشهر، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان اتفاق افتاد و اوج آن دربازی اخیر سرخپوشان در هفته ششم بود، پرداخته و خواستار رسیدگی سازمان لیگ و کمیته داوران شده است.

 

اشتباهات تاثیرگذار داوری در 5 بازی از 6 مسابقه انجام شده، همگی به زیان پرسپولیس، کسر امتیازات از پرسپولیس و متحمل شدن شکست به سبب این اشتباهات، وقوع 4 تصمیم فاحش داوری فقط در یک بازی،همگی به زیان پرسپولیس، مردود اعلام شدن دو گل سالم تا به این جای رقابت‌ها، قبول شدن گل توام با خطای حریف، عدم اعلام پنالتی به سود پرسپولیس و در ادامه دادن کارت زرد به بازیکن پرسپولیس که روی وی خطای پنالتی اتفاق افتاده است و نادیده گرفتن چندباره خطاهای آفساید تیم مقابل در دقایق پایانی که می‌توانست منجر به تغییر نتیجه شود، یک روند و روال طبیعی را نشان نمی‌دهد.

 

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که به همه این موارد در آن اشاره شد، از مراجع ذیربط درخواست کرد شرایط عادلانه‌ای برای رقابت فراهم شود که در جریان آن حقی از هیچ تیمی تضییع نشود و با توجه به این که اشتباهات داوری بخشی جدایی ناپذیر از فوتبال است، شرایط به شکلی نباشد که باعث جابجایی جایگاه تیم‌ها و عناوین آن‌ها در جدول رقابت‌ها گردد.

 

پرسپولیس طی تمام سال‌های اخیر همواره با این پدیده روبه رو بوده است که بنا بر شهادت کارشناسان داوری، برآیند اشتباهات داوری و امتیازهای جابه‌جا شده ناشی از آن، برایش منفی بوده است. همچنین در اکثر فصولی که این اتفاق افتاد و پرسپولیس متضرر شد، رقبای مستقیمش در مجموع رقابت‌ها از این ناحیه سود برده‌اند. از این رو نه با یک پدیده جدید که شوربختانه با یک عادت روبه رو هستیم. با این وجود در بعضی از فصل‌ها این مساله به شدت تشدید شده است که در رقابت‌های کنونی هم با آن مواجه شده‌ایم و با وجود تمام درخواست‌هایی که داشته‌ایم این مساله همچنان ادامه دارد.

 

خارج از عرف بودن اشتباهات داوری به زیان پرسپولیس در بازی‌های پی‌در‌پی سوال برانگیز است و از این رو خواستار آن شده‌ایم که سازمان لیگ فوتبال، فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مربوطه از جمله کمیته و دپارتمان داوری برای رفع مشکل و شناسایی دلایل آن‌، به موضوع ورود کنند.

 

به گزارش فارس، همچنین باشگاه پرسپولیس در ادامه نوشت که در پی اعتراض رسمی به ادامه اشتباهات داوری، در نامه‌ای جداگانه خواهان برگرداندن اثر انضباطی تصمیم اشتباه داور در صدور کارت زرد برای مهدی ترابی شده است.

 

روابط عمومی این باشگاه نوشت؛ اولین مورد از این اشتباهات در دقیقه 30 مسابقه به وقوع پیوست که به گواه تصاویر ویدیویی و تمام کارشناسان داوری، مدافع تیم صنعت نفت، مهدی ترابی را در محموطه جریمه و در حالی که صاحب توپ و رو به دروازه تیم مقابل بود با خطا سرنگون کرد. داور این دیدار در صحنه مذکور نه تنها ضربه پنالتی اعلام نکرد، بلکه به اشتباه به جای اعمال جریمه شخصی برای بازیکن خاطی، کارت زرد را به مهدی ترابی نشان داد.

 

باشگاه پرسپولیس پس از آن بازی، اعتراض خود در ارتباط با این صحنه را در نامه‌ای جداگانه اعلام کرد و خواستار بررسی آن و بازگرداندن کارت زرد مهدی ترابی ناشی از اشتباه داور در تشخیص بازیکن خاطی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------