مجیدی: تیمی که ۸ هفته نباخته تیم با کیفیتی است️ / حسینی: اگر تیمی می خواهد برنده شود با زور بازو ببرد نه فشار روی داور



 تیم فوتبال استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هافبک تیمش را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است، گفت: داور دربی شهامت گرفتن پنالتی در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس را نداشت. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه در هفته نهم لیگ برتر میهمان تیم پیکان است. نشست خبری این مسابقه امروز چهارشنبه در سازمان لیگ برگزار شد و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ضمن تشریح شرایط تیمش، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

 

مجیدی در ابتدا گفت: پیکان تیم جوان و دونده ای است. در پنج هفته گذشته پنج تساوی داشته ایم و چاره ای جز برد نداریم. باید خیلی با تمرکز بالا بازی کنیم و هوشیار باشیم.

 

وی درباره اینکه به نظر می رسد استقلال این فصل کمی محتاطانه بازی می کند، تاکید کرد: با نظر شما موافق نیستم. آمار را ببینید استقلال چند موقعیت گل ایجاد کرده است. فقط مقابل صنعت نفت بالای هشت، نه فرصت گلزنی ایجاد کردیم. چطور می گویید بازی تدافعی انجام می دهیم؟ در هشت بازی فقط دو بازی ۳-۳-۴ بودیم. بازیکنان تهاجمی زیادی داریم و بازی تهاجمی در دستور کارمان است. به جز صنعت نفت، در بازی های دیگر آن کیفیت لازم را نداشتیم ولی با همین شرایط هم می توانستیم پیروز شویم. امیدوارم فردا بدشانسی ها تمام شود و به پیروزی برسیم.

 

سرمربی استقلال درباره اعتراضش به داوری ها و همچنین سهم مسائل فنی در نتایج استقلال، گفت: قبلا هم گفته ام در مربیگری نتایج را گردن داور و بازیکن نمی اندازم. مسئولیت اتفاقات بر عهده من است. آقای بنیادی فر (داور دربی) اولین بار نبود که داوری می کرد و قبلا هم قضاوت های خوبی داشت. بنیادی فر داور خوبی است ولی آن لحظه (دقایق پایانی بازی با پرسپولیس) شهامت گرفتن پنالتی را نداشت. اگر دقیقه ۳۰ یا ۵۰ بود پنالتی می گرفت. از همینجا می گویم اگر استقلال خوب بازی نکند و نتیجه نگیرد مسئولیتش با من است و نمی توانم بگویم داور باعث شد نتیجه نگیرم.

 

خبرنگار مهر در این نشست خبری از فرهاد مجیدی درباره غایبان بازی فردا و وضعیت بابک مرادی هافبک استقلال سئوال پرسید که هنوز به این تیم اضافه نشده است. مجیدی در پاسخ گفت: تنها غایب ما در بازی فردا وریا غفوری است که همچنان مصدوم است. بابک مرادی هم از بازیکنان خوب استقلال است و شخصا دوستش دارم ولی نظم تیمی اولین چیزی است که در استقلال می خواهم.

 

وی افزود: فرزاد برادرم یکبار ۱۵ دقیقه دیر آمد که دو هفته اجازه ندادم به تمرین بیاید و ۲۰ درصد قراردادش جریمه شد. بابک بازیکن با اخلاق است ولی باید در چارچوب تیم باشد. او بعد از صحبتی که با آجورلو (مدیرعامل استقلال) داشت به کمیته انضباطی می رود و به تمرینات اضافه می شود. نمی گویم چه اتفاقی افتاده و این یک موضوع درون خانوادگی است. بابک باید بداند در چه تیمی بازی می کند.

 

وی درباره غیبت وریا غفوری در دربی و تاثیر این غیبت، تاکید کرد: وریا در بازی با پرسپولیس به درد ما می خورد و شرایط بدنی فوق العاده ای داشت. متاسفانه مصدوم شد. بازیکنان جوان دیگری هستند که در این پست به ما کمک می کنند.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا بازی با پیکان پایانی بر پنج تساوی متوالی آبی پوشان خواهد بود؟ گفت: به تک تک بازیکنانم ایمان دارم. تیمی که هشت هفته نمی بازد و فقط دو گل می خورد که آن دو گل هم در جریان بازی نیست، تیم با کیفیتی است. تمام تلاش و تمرکزم را می گذارم استقلال را به کیفیت دلخواه برسانم. با این بازیکنان به چیزی که می خواهم می رسم.

 

فرهاد مجیدی درباره کنایه اش به «فرگوسن های وطنی» بعد از دربی که باعث دلخوری بعضی از پیشکسوتان استقلال شده است اظهار کرد: بعد از بازی شرایط خاص خودش را دارد. دیگر به آن فکر نمی کنم. تمرکزم روی بازی فردا است. در وقت مناسب کلی صحبت است که انجام می دهیم. آن صحبت ها تمام شد و رفت.

 

سرمربی استقلال در پایان در خصوص تاثیر نتیجه دربی بر روند روحی تیم اظهار کرد: این برد می توانست به ما کمک کند. دربی حساس است و در بازی حساس کم موقعیت پیش می آید. تمام دربی ها را نگاه کنید مثل همه بازی ها موقعیت ایجاد نمی شود. موافقم که بازی با کیفیتی نبود. هم ما و هم پرسپولیس موقعیت داشت ولی در بازی برگشت هواداران دو تیم قطعا بازی جذابتری را خواهند دید.

 

حسینی: امیدوارم برنده بازی با استقلال باشیم/ اگر تیمی می خواهد برنده شود با زور بازو ببرد نه فشار روی داور

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و استقلال اظهار داشت: ما به مرحله ای از بازی ها رسیدیم که سخت ترین دوره در لیگ برتر است. بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان می تواند فشار خوبی به ما وارد کند. امیدوارم نفرات ما از پس این مسابقات بر بیایند.

 

وی افزود: استقلال یکی از  تیم های خوب و از جمله برندترین تیم های ایران است و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام بدهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه در هفته های اخیر هجمه ها علیه داوران زیاد شده است عنوان کرد: من هم در این یکی دو هفته متوجه شدم مصاحبه ها زیاد شده و فشار زیادی به داوران وارد شده است. البته کمیته داوران با یک انتخاب خوب این شائبه ها را برداشته و امیدوارم داوران فردا با یک قضاوت خوب از بازی خارج شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا این فشارها روی بازی فردا تاثیر منفی می گذارد یا خیر گفت: شرایط که برای ما سخت نمی شود چون تمرکزمان روی کار خودمان است. امیدوارم این فشار روی داوران تاثیر نگذارد و اگر تیمی می خواهد برنده باشد با زور بازوی خودش برنده شود. البته مطمئن هستم داور انتخاب شده تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرد و امیدوارم فردا شاهد قضاوت خوبی از سوی تیم داوری باشیم.

 

سرمربی تیم پیکان در خصوص شناختش از استقلال گفت: در مورد استقلال نمی توانم حرفی بزنم اما تیم ما جوان است و بازیکنانم سعی می کنند که از بازی های بزرگ برای خودشان فرصت درست کنند. در بازی با نفت زمین و زمان دست ما بود ولی نشد برنده شویم ولی امیدوارم فردا تمام اتفاقات به سود ما رقم بخورد و برنده بازی شویم.

 

وی با بیان اینکه فردا تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد در خصوص زمین بازی فردا و اینکه نداشتن زمین در روند این تیم تاثیر منفی نمی گذارد یا خیر گفت: صد در صد روی کار ما تاثیر می گذارد. داشتن زمین اختصاصی مناسب برای هر تیمی واجب است. این بحث فقط مختص پیکان نیست. تیم هایی که در لیگ برتر شرکت می کنند باید حتما یک زمین اختصاصی داشته باشند و امیدوارم مسئولان تدبیری بیندیشند که همه تیم ها دارای یک زمین اختصاصی باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------